Eye Rock Beauty Designer Liner ❤

eyerock1

Misschien zijn we al wel bekend met plakbare eyeliner stickers, maar niet veel meiden gebruiken het. Ik testte deze bijzondere “Eyeliner Tapes” van het Engelse merk Rock Beauty London, en ik snap eigenlijk wel waarom..

Ik kwam het Engelse beautymerk Rock Beauty London tegen in.. jawel de Kruidvat! Wat ik wel apart vond, is dat deze “envelopjes” met Eyeliner tapes zomaar langs de kassa in een soort van SALE-bak lagen. Er zat ook een oranje sticker op waarop stond dat het van €9,99 naar €0,99 was afgeprijsd. Gek! Aangezien ik ze er nog nooit had gezien, maar goed ik nam er dus twee mee 🙂

eyerock5

Je kan natuurlijk al wel raden dat ik het meest benieuwd was naar de Rainbow Eyeliner.. dat was jij waarschijnlijk ook! Want de foto op de verpakking ziet er zo mooi en aantrekkelijk uit. Dat wilde ik ook!

eyerock3

Op de achterkant van de verpakking stonden de stappen afgebeeld. In principe heel simpel ; sticker eraf halen, aanbrengen en that’s it!

eyerock6

Zo zagen de stickers eruit. Niet echt als een shiny sticker, maar meer een soort van mat papier. De regenboog sticker ziet er anders uit dan ik had verwacht! 😉

Hmm.. Ik vraag me echt af wat dit moet voorstellen, haha. 🙂 Dit is echt een wereld van verschil. Op de foto zie je echt iets héél anders, dus het is overduidelijk dat zij het niet op deze manier hebben gedaan maar waarschijnlijk gewoon met echte make-up.

eyerock4

De Rainbow variant was eigenlijk de enigste die ik heb geprobeerd van de eyeliners. Ik wilde dan ook gauw verder naar het volgende setje, hier zitten 2 soorten wimper stickers en 2 eyeliners in. Ik was ook weer erg benieuwd naar de wimpers die op de verpakking afgebeeld zijn.

eyerock3

Ook hier staan weer de instructies op de achterkant.

eyerock9

Ook heel apart! Het ziet er heel groot en heftig uit als ik eerlijk mag zijn 😛 Ik ging voor de bovenwimpers..

Deze lagen ook weer heel gek, en het was niet echt handig om mee te werken! Ik heb hier ook geen enkel make-up product aangebracht op mijn ogen, dus geen mascara en ook geen oogschaduw.

eyerock2

Ik moet zeggen dat ik ze zo voor normaal gebruik niet zou gebruiken, maar misschien is het leuk voor een feestje of voor carnaval voor de Brabanders 😛 Ik kocht deze dus bij de Kruidvat en ik durf niet zeker te zeggen of ze in elk filiaal liggen, maar ze zijn dus van het merk Rock Beauty London! Ik laat jullie nog graag weten als het ooit met de andere is gelukt 😉

Eye Rock Beauty Eyeliner Tapes  €0,99  (In Engeland £5,50 – omgerekend is dat €7,49)

– Wat vind jij van Eyeliner Tapes?

With Love,

Tionne ❤

18 gedachtes over “Eye Rock Beauty Designer Liner ❤

Geef een reactie

