Mustika Ratu Lipsticks Review ❤

 

 

muli5

Een lipstick is zeker weten een van mijn favoriete beautyproducten. Ik heb laatst al eens een review over een Indisch oogschaduw palette geschreven, maar nu test ik nog drie prachtige lipsticks van dit merk! Maak ik je nieuwsgierig?..

De drie lipsticks zitten in een setje. Het doosje is simpel grijs met het logo en wat informatie over de lipsticks erop.. 🙂

muli1

Decorative Color. Keeping your lips moist with moisturizer and giving shiy wet look.

muli4

 

Deze lipsticks met gouden hulsjes bevatten olijfolie en Vitamine E, dus ze geven een fijn kleurtje èn hydrateren en verzorgen de lippen tegelijkertijd! ❤

Ze hebben geen naam, maar wel een nummertje..

muli6muli7

muli8

 

L04 – L10 – L12

muli9

zonder lipstick, maar wel met concealer als basis.

L04

L10

L12

Ik vind dat ze een mooi prima kleurtje afgeven met een mooie glans!

muli3

De hulzen van de lipsticks zijn dus goudachtig en er zit ook nog een “shiny” gouden randje met Mustika Ratu (het merk) om de huls heen. Op zich niet verkeerd! 😉

muli2

Ik ga de lipsticks zeker vaak dragen. Ik vind ze stuk voor stuk echt prachtig! Ik ben meestal niet van echte roze lipsticks, maar toen ik L04 swatchte was ik echt verliefd en wilde ik ‘m niet meer af doen.. Hij zat toen echt zó mooi, ook vind ik de bruine tint L12 héél erg mooi. Deze kun je elke dag dragen, dit vind ik een perfecte ’90 bruin/nude tint en daar houd ik van 🙂

Bedankt voor het lezen van de review!

– Welke kleur vind jij het mooist?

With Love,

Tionne ❤

7 gedachtes over “Mustika Ratu Lipsticks Review ❤

Geef een reactie

