W7 Banana Dreams Powder ❤

bapo8

Misschien heb je al eens gehoord van Banana Powder? Deze loose powder is wederom bekend geworden door Kim Kardashian, want dit product gebruikt zij bij het contouren. Het geeft je gezicht een gezonde, flawless finish dus ben je benieuwd naar de review? 🙂

Ik kocht de Banana Dreams Powder van W7 bij het I LOVE BEAUTY Event.. er stond daar een stand van W7 met enorm veel producten en met héél veel mensen. Aan het einde van de dag ben ik nog eens terug geweest en toen kon ik rustig gaan kijken, toen kocht ik een product waar ik heel nieuwsgierig naar was! Banana Powder 😉

bapo4

De verpakking is erg simpel. Nou.. dat vind ik helemaal niet erg, ik vind het juist mooi als het allemaal wat strakker en simpel is zonder teveel poespas ♡

bapo14

bron

W7 heeft eigenlijk een “dupe” gemaakt van het merk Ben Nye. De Banana Powder van Ben Nye heeft Kim Kardashian in gebruik, en W7 heeft er voor onze budget-beauty-liefhebbers een fijne Dupe van gemaakt 🙂

bapo3

Achterop staan alle ingrediënten en alle info over het product zoals gewoonlijk.

bapo1

Als ik de deksel van het potje bananen poeder eraf haal zie een plaatje met gaatjes erin zodat het poeder er uit komt.. haha moeilijk uit te leggen maar je snapt me wel 😛

bapo2

En als je je afvraagt of deze poeder ook echt naar bananen ruikt. Nou.. nee! Het ruikt eigenlijk naar niks.

bapo6

Zoals je op de foto kunt zien is de poeder heel licht en mat. Je gebruikt ‘m op de plekken waar je meestal je highlighter aanbrengt (jukbeenderen, voorhoofd, kin en neus). Zo lift je je gezicht nog meer, en door de gele ondertoon die er in de Banana Powder zit zal je eigen huidskleur meer naar voren komen. (zo heb ik het gelezen!)

bapo13

bapo10bapo12

Op de foto’s heb ik de Banana Powder van W7 aangebracht. De kwast die ik gebruik is Boozybrush Tapered Highlighter B11.

bapo11

De kwast neemt een voldoende hoeveelheid aan poeder op. Wat ik wel een klein nadeel vind aan losse poeder is ; heb je een zwarte broek aan? Dan moet je uitkijken met je broek, want als je namelijk met de kwast en de poeder te werk gaat zal alles overige poeder deeltjes op je broek vallen en zal er poeder op je broek komen 😛 (Spreek uit eigen ervaring)

bapo7

Ik ben erg tevreden over de W7 Banana Dreams powder! Ik ga er denk wat meer mee oefenen, en ik ben in ieder geval blij dat ik het product heb gekocht, want anders had ik waarschijnlijk spijt gehad 🙂

Bedankt voor het lezen!

– Wat vind jij van Banana Powder? Of was je er nog niet bekend mee?

With Love,

Tionne ❤

 

2 gedachtes over “W7 Banana Dreams Powder ❤

  1. Hey! Leuke review, maar vind je het ook echt zo goed dat het een must is in je beauty routine? Ik vind het leuk dat je zo regelmatig post! XO Franka

    ps, Kim Kardashian gebruikt het niet. Het is een fabeltje, haha :p Het zou te geel zijn voor haar olijvige huid. Whatever. ❤️

    Like

Geef een reactie

