Moor’s Mascara ❤

moor3

Weer heb ik een review van een onbekend merk voor jullie! Dit make-up merk komt namelijk uit Indonesië, en ik heb er zelf nog nooit een product van gehad. Het merk heet Moor’s en van mijn tante kreeg ik er deze Glamour Extreme Lengthening Mascara van..

moor1

De mascara zit netjes in een doosje met zilveren letters erop. Ik vind het zelf altijd chique en mooi staan als merken hun make-up in doosjes verkopen. Zoals bij MAC en Kiko 🙂

moor4

De verpakking van de mascara is zilver en heel shiny. Daarom was het een beetje moeilijk om er een foto van te maken.. But I still love it! ❤

moor11

Typisch fotootje.. 😉

moor5

De mascara heeft gewoon een”normaal” borsteltje met haartjes. Ik werk meestal met rubberen ofwel siliconen borsteltjes, maar ik gebruik steeds vaker gewone haartjes en dat vind ik ook héél fijn werken!

zonder mascara

met mascara

..

Zoals je wel kunt zien krijgen mijn wimpers zeker volume! Op de foto’s met mascara heb niet eens een wimperkruller gebruikt en ook nog eens één laagje aangebracht. Kortom.. I love it! Het borsteltje is precies goed zodat ik ‘m ook voor mijn onderwimpers kan gebruiken.

moor2

– Wat is jouw favoriete mascara?

With Love,

Tionne 💋

5 gedachtes over “Moor’s Mascara ❤

Geef een reactie

