Essence Winter? Wonderful! Review ❤

wiwo1

Een budget collectie vol ijzige winterkleurtjes die bestand zijn tegen de kou! Meestal ben ik geen groot fan van lichte kleuren, maar ik vond deze tijdelijke collectie van Essence – zoals altijd – wel weer heel tof en schattig.. ❤

 

Ik heb in totaal drie producten van de wintercollectie.. (thanks to my mom ;)) Ik bezit een mooi blush met een schattig patroontje en meerdere kleuren, een ijzige nagellak en een glitter jelly lipbalm!

wiwo2

Ik ga gewoon beginnen bij het eerste en misschien wel het mooiste product.. de blush! Ik bedoel, kijk nou naar dat schattige patroontje 😍

wiwo5

01 Winter Kissed Cheeks

wiwo11wiwo12

De roze kleur komt natuurlijk van de grootste “sneeuwvlok”. De middelste peachy kleur van de twee kleinere vlokjes en de glitter spreekt voor zich 🙂

wiwo13

De vierde swatch zijn alle kleuren gemengd! Love it ♡

De blush geeft echt een subtiel lief blosje af, en de ik vind dat de shimmer-kleur een prima highlighter vormt.

Essence Winter? Wonderful! Blush  €2,99 
wiwo6

Dan heb ik hier nog een hele mooie nagellak! Mijn excuses dat ik de foto’s van de swatch helaas niet meer heb terug kunnen vinden, maar ik kan je vertellen dat je 2 à 3 laagjes nodig hebt en hij dan ook een mooie parelmoerglans afgeeft 😉

wiwo7

04 The Crystallized

Essence Winter? Wonderful! Nailpolish  €1,89

wiwo9

Ten slotte heb ik hier nog een hele aparte lippenbalsem!

wiwo8

De gehele verpakking is doorzichtig wat ik best apart vind, een keer eens wat anders! ❤

wiwo17

De lipbalm is vooral transparant, maar geeft aan de andere kant ook wel weer wat hele kleine glittertjes af. Cute!

wiwo10

01 The Eternal Ice

Essence Winter? Wonderful! Lipbalm  €1,99

wiwo1

Ik hoop dat jullie de review leuk vonden, en bedankt voor het lezen! 😉

– Heb jij al iets van Winter? Wonder!?

With Love,

Tionne ♡

 

 

6 gedachtes over “Essence Winter? Wonderful! Review ❤

Geef een reactie

