Etos Contouring Powder Review ❤

eco9

We hebben allemaal waarschijnlijk al gehoord van de prachtige vernieuwde make-uplijn van de Etos. Het assortiment is helemaal vernieuwd met mooie, chique verpakkingen. Pas heb ik hier een Contouring Powder ofwel een bronzer van gekocht. En in dit artikel laat ik je zien of hij wel of niet goed bij me past..

eco2

Zoals ik dus al zei is de bronzer die ik review van de Etos, en dus automatisch ook een budgetproduct! En van budgetproducten worden we allemaal blij als de verpakkingen mooi zijn en de producten zelf van goede kwaliteit.

eco7

Er waren in totaal 2 kleuren Contour Powders en ik koos voor de donkerste ; Medium/Dark.

eco8

Ik vind de verpakking op zich simpel maar toch heel leuk. Het lettertype en het nieuwe logo van de Etos maken me enorm blij! 😀

Op de een of andere manier doet deze bronzer me denken aan een stroopwafel. Is dat gek?! 😛

eco12

eco10

zonder flits

eco14

met flits

 

Wow! Check dat pigment.. Als ik eerlijk mag zijn had ik dit niet verwacht. Waar je wel mee uit moet kijken is dat de bronzer bij jou misschien wat “oranje” kan afgeven. Ik vind het bij mij (naar mijn gevoel) nog best oke.

links : Mooi geblend.          rechts :  Net (en heftig) aangebracht.

eco6

 

Ondanks dat het patroontje misschien wat weg heeft van een heerlijke stroopwafel, neemt het natuurlijk niet weg dat ik het super cute vind staan! 😛

eco5

Ik ben erg tevreden over de Etos Contouring Powder. En ik vind dat je gerust voor weinig geld een mooie budget-bronzer kunt kopen. Het patroon is leuk, de verpakking is strak en kwalitatief goed voor de prijs. Conclusie.. top product! Ik kan het jullie in ieder geval wel aanraden. TIP : Test even in de winkel welke kleur je pakt (keuze uit Light-Medium en Medium-Dark).

Etos Contouring Powder “Medium-Dark”  €4,99

eco1

– Wat vind jij van de vernieuwde Etos make-uplijn?

With Love,

Tionne ♡

 

 

5 gedachtes over “Etos Contouring Powder Review ❤

  1. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

  2. Pingback: Everyday Make-up Routine |

  3. Pingback: 4th July Inspired Make-Up Look |

Geef een reactie

