KIKO Eyeshadow – Pearly Salmon ❤

hiko4

Ik ben nu onderhand wel bekend met de beauty winkel genaamd ; KIKO. KIKO verkoopt heel veel prachtige lipsticks,oogschaduw en nagellakjes. Sinds pas zit er ook eindelijk een winkel aan de Demer in Eindhoven waar ik natuurlijk héél blij mee ben! 😀 Ik kocht er een hele mooie oogschaduw met enorm veel mooie glittertjes. Kijk je mee?

hiko2

Ik kocht weer een nieuwe oogschaduw.. Alsof ik die nog niet heb 😛 De kleur 139 viel me erg op! Een zalmkleurige highlighter waarop ik verliefd werd nadat ik ‘m swatchte. De naam stond niet op de verpakking, maar die heb ik naderhand kunnen vinden op de site ; Pearly Salmon. (Een erg bijpassende naam ;))

hiko1

En zoals altijd zitten de “gewone” oogschaduws van KIKO in een zwart doosje met een gat erin, zodat je de kleur van de oogschaduw enigszins kunt zien. Verder is er niets speciaals aan vind ik 🙂

hiko3

Yup. Classy KIKO verpakking!

hiko6

Toen ik één keer met mijn vinger over de poeder heen ging kwam er al een hoop oogschaduw op mijn vinger. Wat een mooie kleur! Vooral op de foto zie je het goed met het natuurlijke zonlicht erop. Luv it! 

hiko9

Ik gebruik heel graag de oogschaduwkwast van Manon van Todays Beauty. << Klik op de link en je komt op site van de kwasten!

hiko4

Verliefd!

hiko7

zonder flits

hiko8

met flits

Zowel met als zonder flits vind ik dat de oogschaduw er op de foto prachtig uitziet! Je zou deze oogschaduw over je hele ooglid kunnen gebruiken, maar natuurlijk nog mooier in je binnenste ooghoek of onder je wenkbrauw voor een mooie highlight.

hiko5

Zoals je wel hebt kunnen lezen ben ik erg enthousiast over deze mooie oogschaduw en is dit zeker geen miskoop. Ik raad ‘m jullie aan en als je een KIKO Store tegenkomt ga dan even langs om deze oogschaduw te kopen, want voor de prijs kun je dit pareltje al zeker niet laten liggen! 😍

KIKO 139 Pearly Salmon Eyeshadow  €2,90

– Heb jij een favoriete highlighter?

With Love,

Tionne 💋

Een gedachte over “KIKO Eyeshadow – Pearly Salmon ❤

  1. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

Geef een reactie

