Etos Lipstick – Juicy Gossip ❤

jugo3

Ja hoor. Daar ben ik weer met een vernieuwd Etos product! Ik kan niet genoeg krijgen van deze lieve, mooie verpakkingen van deze Etos lijn. Vorig jaar in de zomer werden er in de Colour Care lijn van Etos een hoop kleuren toegevoegd, en nu is de huls ook nog eens vernieuwd. Ook heb ik gehoord dat de kleur die ik review misschien een dupe kan zijn van MAC Faux?

jugo2

De huls van deze lipstick is mat zwart en het Etos logo heeft zwarte glanzende letters. Die letters hebben het maken van de foto een beetje lastig gemaakt 😛

jugo4

Moisturizing lipstick, Intense Color.

jugo1

De naam vind ik erg leuk bedacht! Juicy Gossip 😉

jugo7

OMG! Wat leuk, het logo van Etos (wat ik al helemaal geweldig vond) is gestempeld in de lipstick. Ja, heel mooi. ❤

jugo5

Er is (bijna) niks mooiers dan een onaangetaste lipstick! Hihi..

zonder flits

met flits

Oeh! Op de foto zonder flits ziet de lipstick er veel donkerder en meer roze uit, dan op de foto met flits. Daar lijkt hij haast nude. Ik vind de lipstick heel fijn en kwalitatief heel goed. Hij smeert heel fijn, en dit is sowieso een romige lipstick. Hij is zeker niet mat, naar mijn gevoel heeft deze lipstick een soort “Satin” finish.

jugo6

Etos Colour Care Lipstick  €3,99

– Wat heb jij al van de vernieuwde Etos lijn?

..

thanks to my mom. 😉

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “Etos Lipstick – Juicy Gossip ❤

Geef een reactie

