Q&A #4 ❤

QA21

Yay! Het is weer tijd voor de maandelijkse Q&A. Ik heb weer een aantal leuke vragen gekregen via Instagram en die wil ik in dit artikel graag voor jullie beantwoorden 🙂

fallmu9

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik was al een tijdje bezig met mijn Instagram-account waar al een hoop beauty foto’s op stonden.. Ik was dagelijks met mijn account bezig en hield het een beetje bij als een sociaal Blog 😉 Verder zag ik gewoon zoveel leuke Bloggers en Youtubers voorbij komen met dezelfde interesses als ik heb, dus besloot ik in juli 2015 mijn blog By Tionne. aan te maken!

instat11

2. Naar welk land reis jij het liefst?

Ik ben tot nu toe het vaakst naar Spanje op vakantie geweest. Ook ben ik één keer in Indonesië geweest, en daar wil ik ook nog heel graag terug naartoe! Ik vind beide landen heel mooi..

3. Wat is je favoriete kledingstuk?

Moeilijk! Ik heb denk ik niet echt een “favoriet” kledingstuk wat ik het liefst elke dag zou dragen, maar ik ben toch wel heel blij met classy zwarte broeken, houthakkers blousje, lace truitje en vele shirtjes. Aah ik kan net kiezen! 😀

mb16

 

4. Waarmee kan je niet zonder als het gaat over make-up?

Ik kan niet zonder mascara, concealer, matte fix poeder en een lipproduct. Die vier dingen zitten dan ook altijd in mijn toilettasje.

5. Nooit meer make-up of voor altijd Rainbow hair?

Nou.. aangezien make-up min of meer mijn passie is, ga ik dan maar helaas voor het regenboog haar. Ik kan altijd nog een pruik op doen?! 😛

macverve5

6. Liever 1 miloen volgers en geen likes/comments of 1 volger en 1 miljoen likes/comments?

Hihi. Maaike geeft al aan dat het een dilemma is! Ik weet dat het niet om volgers gaat, maar ik denk dat ik (gek genoeg) voor 1 volger ga. Want bij de 2de weet je zeker dat mensen het leuk vinden maar je niet gaan volgen. En bij een miljoen volgers en geen likes/comments heb je ook weer het gevoel dat die miljoenen mensen gewoon nep zijn?

Haha bedankt voor deze levensvraag! 😀

Dit waren alle vragen. Ik hoop dat je het weer leuk vond om Q&A #4 te lezen! Laat even in de reacties achter of ik gewoon elke maand een Q&A moet doen en wat voor vraag jij voor #5 wil vragen 🙂

With Love,

Tionne ❤

Dit bericht werd geplaatst in TAG en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 gedachtes over “Q&A #4 ❤

Geef een reactie

