Lux Musthaves – Suède Moon Choker ❤

lux6

Meningen zijn verschillend. Zijn chokers weer helemaal in of vind jij de strakke kettinkjes maar niks? Ik ben er wel fan van en zo kwam er vorige week een té leuke choker ketting door de brievenbus.. De ketting was van LUX Musthaves. Lees je mee..?

lux7

Chokers zijn kettinkjes met meestal een tof bedeltje en die wat korter en ietsje strakker om je nek zitten. Het is natuurlijk maar net wat jij fijn en mooi vind zitten, maar ik ben dol op deze fashion statements! ♡

lux12

LUX Musthaves is een hele toffe sieraden webshop die van chokers en armbandjes in kleine flesjes tot handmade wenskaarten verkoopt. Ik mocht van ze een ketting uitkiezen!

lux10

Ik ging voor die ene choker met dat schattige maantje.. Op de een of andere manier vind ik een maan een mooi symbool! Stiekem natuurlijk ook wel een beetje door Ariana Grande 😉

lux1

LUX Musthaves heeft de ketting verpakt met een leuke kaart waar “Love Life” opstond en met enorm veel leuke confetti! 😀

lux5

De kwaliteit bij chokers zijn altijd heel verschillend en snel te bepalen. Ik zag het bij deze al gelijk.. Deze choker was stevig en van sterk Suède matriaal!

lux9

It fits perfectly!

lux8

lux11

Hihi ik spot kleine lieve hartjes.. ❤ ❤

Ik ben hartstikke blij met de ketting. De choker is van perfecte kwaliteit en voor een verrassend goedkope prijs, de webshop van LUX Musthaves kan ik dus natuurlijk aan iedereen aanraden als je opzoek bent naar leuke sieraden voor jezelf of om cadeau te geven!

lux2

Shop jouw schattige sieraden van LUX Musthaves hier >> www.luxmusthaves.nl

Neem natuurlijk ook even een kijkje op de Social Media van LUX Musthaves..

Facebook LUX Musthaves // Instagram LUX Musthaves

Lux Black Suède Necklace Moon  €14,95 (koop hetzelfde item hier!)

lux4

– Wat zou jij graag willen bestellen op http://www.luxmusthaves.nl ?

With Love,

Tionne ❤

Een gedachte over “Lux Musthaves – Suède Moon Choker ❤

Geef een reactie

