PS Velvet Matte Lipstick Crayon – Plum ❤

pspurple2

Alhoewel ik soms de lente er al wel weer aan zie komen, vind ik de donkere winterse kleurtjes nog steeds heel mooi! In dit artikel review ik een erg gedurfde, donkere lip crayon van de Primark voor jullie 💋

Als ik bij de Primark ben ga ik altijd wel even rondkijken bij de Beauty-afdeling, ik kom dan meestal de winkel niet uit zonder een nieuwe beautyproduct. Dit keer kocht ik een Velvet Matte Lipstick Crayon.

pspurple1

Oke. Dus een mat lippotlood. Ik ben zelf erg fan van lippotloden, lippotloden waarmee je alleen een lijntje om je lippen zet en degene die eigenlijk hetzelfde als een lipstick werken. Dit is er zo een 🙂

pspurple3

Foto’s maken was een beetje lastig moet ik zeggen. De verpakking is gewoon zwart met gouden letters, wat we gewend zijn van PS. En omdat de kleur ook nog eens donker was heb ik de foto’s ietjes lichter moeten maken..

lippen zonder lipproduct, wel met een basis (concealer).

lippen met de Velvet Matte Lipstick Crayon in “Plum”

pspurple10

Ik ben erg tevreden over dit budgetproduct! Hij smeert fijn, is erg betaalbaar en geeft een prima kleurtje ❤ Primark heeft deze Velvet Matte Lipstick Crayon nagedaan van het High-End merk NARS. NARS heeft namelijk de Velvet Matte Lip Pencils uitgebracht 🙂 Die moet ik dan ook maar eens proberen.. Verder ben ik gewoon erg enthousiast over, complimenten Primark! Voor €2,50 kan ik je dit product erg aanraden, dit product is in meerdere kleuren verkrijgbaar.

PS Velvet Matte Lipstick Crayon  €2,5o

– Wat vind jij van dit kleurtje?

With Love,

Tionne ❤

6 gedachtes over “PS Velvet Matte Lipstick Crayon – Plum ❤

  1. Echt super mooi, maar even een vraagje, ik heb ook hetzelfde als joiw lippotlood maar hoe moet je het eigenlijk slijpen, of moet je het zelfs wel slijpen??? Alsjeblieft antwoord op mijj💋💋

    Like

Geef een reactie

