Unboxing ZO Skin Health & Colorescience ❤

zoco8

Beauty houd natuurlijk niet alleen “make-up” in, maar daar hoort nog veel meer bij! Zo kun je bij Beauty ook denken aan de verzorging van je gezicht, of de basis van je make-up. ZO Skin Health en Colorescience verkopen zo’n soort beauty en stuurden een aantal producten naar mij op, zodat ik ze voor jullie kan testen! Nou.. dit artikel is slechts een unboxing, maar de reviews volgen 😀

Ik kreeg dus een aantal producten van twee merken opgestuurd. Van het merk ZO Skin Healt en Colorescience. ZO Skin Health is echt een merk dat verzorgingsproducten verkoopt en Colorscience verkoopt zowel verzorging crèmes en serums als make-up. In dit artikel laat ik je slechts de producten zien en geef er wat informatie over, de meerdere product reviews volgen 😉

— www.zoskinhealth.nl — www.colorescience.com —

zoco1zoco2

De postbode bracht de doos met producten aan de deur, in die doos zaten twee leuke tasjes van de merken waar ik over schrijf..

zoco3zoco4

Nog een aantal foldertjes en een lief berichtje! 🙂

zoco5

Colorescience Product Lookbook

zoco6

In het tasje van Colorscience zat een travel kit (hier noemen ze het ook Trial Kit) : Everything Mini. Dit reistasje bevatte 5 travelsize producten die handig mee zijn te nemen op reis.

zoco7

  • Skin Calming Primer SPF 20
  • Loose Mineral Foundation SPF 20
  • Hydrating Setting Mist
  • Sunforgettable Loose Mineral Sunscreen SPF30
  • Kabuki Brush

 

Skin Calming Primer SPF 20 – €53,95

zoco18

Breng deze primer vóór je make-up aan en je zult de hele dag voorzien zijn van perfecte make-up! En nu we het toch hebben over travelsize, als je op vakantie bent waar de zon schijnt beschermd dit product je ook nog eens voor de zon. Kortom : TOP!

zoco19

Het product voelt erg vol en “mousse”-achtig aan.

zoco20

Als ik de Primer uitsmeer..

..

Loose Mineral Foundation SPF 20 €72,95  Sunforgettable Loose Mineral Sunscreen SPF 30 €61,95 Kabuki Brush €23,95

zoco11

 

Deze losse poeders fixeren je foundation! Ik ben zelf geen grote fan van losse poeders, maar ik vind dat Colorescience een goede en stevige verpakking hebben gekozen en daar ben ik wel enthousiast over. Alleen ik gebruik loose powders gewoon heel weinig 🙂 Wel zit er een heerlijke zachte travelsize Kabuki brush in voor de poeder.

..

Hydrating Setting Mist €41,95

zoco10zoco21

Ik heb begrepen dat deze mist niet hetzelfde is dan fixing spray, zodat je make-up langer blijft zitten. Deze Hydrating Setting mist moet je vóór je make-up op je gezicht sprayen zodat je droge huid soepel en zacht wordt voor het aanbrengen van je make-up. Deze spray zou je dus kunnen aanbrengen vóór de primer!

..

zoco12zoco13

Nu gaan we verder met de ZO Skin producten! Hier heb ik er twee van ontvangen, de website en het merk zijn gewoon Nederlands, en dat is natuurlijk ook wat handiger als je de prijzen wil weten en om aan de producten te komen 😉

..

Exfoliating Cleanser €42,95

zoco16zoco17

Deze cleanser exfolieert de huid, dus hij geeft een diepe reiniging. Deze soort scrub gaat de strijd tegen overtollig talg aan als je een erg vette huid hebt (perfect voor mij!). Het product ruikt erg fris en totaal niet chemisch, zeker een aanrader ♡

Dit zegt ZO Skin Health over de Exfoliating Cleanser :

“Schoon” is prettig, maar “alleen schoon” gaat niet ver genoeg. Deze reiniger exfolieert zacht, is gericht op overtollig talg bij een vette huid, neutraliseert vrije radicalen en geeft een boost aan de collageenproductie. Bevat ingekapselde bolletjes met vitamine E (een van de meest belangrijke anti-oxidanten voor een gezonde huid). Vuil, make-up en vroegtijdige veroudering zijn verleden tijd.

..

Daily Power Defense €161,00 voor 50ml

zoco14zoco15

Dit serum werkt de hele dag door en verzorgd de huid, als ouderen kun je dit serum ook gebruiken om de verouderde huid te verjongen voor een stralende en frisse look! Het product is meer gericht op een leeftijd vanaf 35. De serum ruikt ook weer heel fris en smeert goed uit, heeft geen vette maar juist een zachte matte finish. Ik heb de verpakking van 30ml ontvangen en helaas niet gevonden wat de prijs daarvan was.

Dit zegt ZO Skin Health over de Daily Power Defense :

Dit krachtige DNA herstellende serum werkt de hele dag door, met tijdvertragende retinol om beschadigde cellen te herstellen en te beschermen tegen toekomstige schade. Het stimuleert de celactiviteit zodat de huid zichzelf kan verjongen.

..

zoco9

Dit waren dan alle producten die ik heb gekregen! Ik snap dat dit nogal wat producten zijn die aan de prijzige kant zitten, maar dan spreek ik wel over kwalitatieve serums en crèmes. Ook begrijp ik dat je als 13, 14 of 15-jarige misschien niet opzoek bent naar dit soort producten, dus misschien kun je dit artikel aanraden aan je moeder, tante of oma.

Toch bedankt voor het lezen!

Social Media :

Instagram // @zo_skin_health_benelux // @colorescience //

Facebook // ZO Skin Health Benelux // Colorescience //

With Love,

Tionne 💋

 

Een gedachte over “Unboxing ZO Skin Health & Colorescience ❤

  1. Pingback: Colorescience Loose Mineral Foundation |

Geef een reactie

