Freedom PRO Lipstick – 114 Naked Beauty ❤

freel3

Onlangs schreef ik een review over een Freedom oogschaduw die ook als wenkbrauwpoeder kon gebruiken, samen met die oogschaduw kocht ik bij de Boozyshop stand bij het ILB Event ook een Lipstick die ik nu voor jullie review. Ik kan je alvast vertellen dat de naam van de lipstick zeker bij de kleur past.. 😉

freel1

Het ongelofelijk goedkope beautymerk Freedom is echt een favoriet aan het worden, ookal heb ik pas 2 producten.. Ik ben fan van Freedom! Je schrikt je rot van het goede pigment door de o zo lage prijs die je er voor betaald. Freedom is een Engels beautymerk uit London en daarbij ook het zusje van Make-up Revolution waar ik ook erg tevreden over ben. Let’s review!

freel2

Ik vind de verpakking prima, niet te veel poespas. Het ziet er ook niet heel goedkoop uit, maar ook zeker niet chique. Freedom zit er tussenin! 😉

freel7

Mijn lippen zonder lipproduct.

freel8

Mijn lippen met Freedom 114 Naked Beauty

Ik ben zeer tevreden over de lipstick. Vooral ben ik helemaal weg van de nude kleur, en het pigment is ook zeker goed te doen! De lipstick geeft een lichte glans af en smeert erg fijn. Op een dag moet ik zo’n 3 keer bijwerken door het drinken, maar anders blijft hij erg goed zitten 😀 Ja.. dit is een aanrader!

Het merk Freedom en dus ook deze lipstick is online te koop bij boozyshop.nl en de Lipstick vind je >> hier.

freel4

Bedankt voor het lezen!

– Ga jij voor nude, felroze of vuurrode lipstick?

With Love,

Tionne 💋

 

 

3 gedachtes over “Freedom PRO Lipstick – 114 Naked Beauty ❤

  1. Pingback: 3x Ombre Lips! 💋 |

Geef een reactie

