Ontwerp Je Eigen Hoesje! – Go Customized ❤

goco8

Stiekem zijn we er verslaafd aan en lopen we er bijna de hele dag mee rond.. onze smartphone! En door al dat reizen met die telefoon kan er soms ook wel eens ongelukje gebeuren. Daar hebben ze telefoonhoesjes voor uitgevonden, en wat is er leuker dan er zelf een ontwerpen?

Go Customized is een webshop met enorm veel keus aan hoesjes voor verschillende telefoons en types. En heb je het perfecte hoesje voor je telefoon kunnen vinden? Dan kun je aan de slag en ‘m bewerken, zo kun je een toffe quote, tumblr plaatje, een eigen foto of je eigen tekst erop zetten. Als hij dan klaar is hoef je het hoesje alleen nog te betalen èn krijg je snelle gratis verzending. Conclusie : Een top site! 😀

goco6

Het hoesje is zwart, want voor mijn type telefoon hadden ze alleen een zwart hoesje. Niet dat ik dat erg vind, want ik vind het juist wel mooi!

goco5

Dit heb ik erop laten zetten. Eerlijk gezegd vond ik het nogal moeilijk, ik vond het moeilijk om een ontwerp te kiezen. Ik dacht : Wat zal ik een kiezen.. Wit marmer, zwart marmer, palmbomen, een quote. Ja! Ik ging voor een quote, en Pinterest heeft me daarbij geholpen. Ik zocht gewoon naar wallpapers en quotes op Pinterest en dan komen er een hoop leuke plaatjes en teksten tevoorschijn.

goco4goco3

Mijn complimenten voor Go Customized! Het hoesje zit perfect strak om mijn telefoon wat mijn telefoon dus erg goed beschermd tegen mijn onhandige acties.. 😛

goco2

Ik vind het hoesje erg leuk, en ik ben ook erg tevreden. De prijzen van de hoesjes zitten ongeveer tussen de 12,95 en de 35,95. Goedkoper kun je het niet hebben toch?! Voor de kwaliteit vind ik €14,95 echt een goede prijs, want 1. Je hebt je eigen unieke ontwerp op je hoesje en 2. Je hebt er lang plezier mee.

goco1

Mijn laatst conclusie/mening :

Ik vind GoCustomized.com een zeer kwalitatief goede, mooie en verzorgende site met enorm veel keuze (dat is niet overal zo ;))! De webshop is erg goed geordend, want alle merken en type telefoons zijn allemaal in aparte categoriën en menu’s gezet.

Als je al weet wat je op je hoesje wilt, ben je bij wijze van spreke in 5 minuten klaar met het ontwerpen èn bestellen. En alle ontwerpen zijn mogelijk!

Zoals ik al zei zijn de telefoonhoesjes erg betaalbaar en krijg je daarbij ook nog eens een snelle en gratis verzending. Met de nadruk op snel, want ik heb de mijne op zaterdag 23-1 besteld en ik kreeg ‘m netjes in een bubbeltjesenvelop binnen op maandag 25-1. Als je je bestelling hebt geplaatst, krijg je een sms als bevestiging en sturen ze je ook een sms’je als de bestelling is verzonden.

goco7

Volg jij Go Customized al op Social Media?

Instagram // @gocustomized

Facebook // Go Customized

Twitter // @gocustomized

– Wat zou jij op je hoesje willen ontwerpen?

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

