Lush Grease Lightning – Spot Treatment ❤

 

gl6

Tea Tree. Heb je daar ooit van gehoord? Vast wel! Dit spul zit vooral in crèmes, gels en serums waarmee je je onzuiverheden en puistjes mee kan wegtoveren. Toveren? Ja, om het zo maar te zeggen : “Ze verdwijnen als sneeuw voor de zon”.

Bij de Lush-stand op het ILB Event in Utrecht kocht ik één product van Lush waar ik echt razend benieuwd naar was! Enorm veel mensen en bloggers zijn hier heel enthousiast over, dus moest ik ‘m ook wel kopen. Ik heb het over.. Grease Lightning Spot Treatment. Dit product heeft een gelei-achtige textuur wat erg fijn en koel aanvoelt.

gl2

Lush belooft :

“Pakt je puistjes stevig aan. Dep deze effectieve behandeling vol tea tree en toverhazelaar op je puistjes en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon.”

Klinkt goed toch! 😀

gl5

En zoals we eigenlijk al weten.. Lush test NIET op dieren! 😉

gl4

Grease Lightning heeft een klein pompje om het vervolgens op je vinger aan te brengen. Dit vind ik persoonlijk altijd heel fijn werken!

gl3

Natuurlijke ingredienten die Lush heeft gebruikt :

Tijm-, rozemarijn- en tea tree-infusie (Thymus vulgaris; Rosmarinus officinalis and Melale), Water (Aqua), Aloe vera gel, fair trade biologische (Aloe barbadensis),Zeewater (Sea Water), Druivensap, vers (Vitis vinifera), Carrageen extract (Chondrus crispus), Lavendel essentiële olie ((Lavandula angustifolia)),Toverhazelaarextract (Hamamelis virginiana), *Linalool (*Linalool), Parfum,Methylparabeen.

Lush :

“Deze anti-bacteriële gel bevat tea tree, rozemarijn en toverhazelaar extract. Samen zorgen zij ervoor dat die vervelende dingen snel verdwijnen. Alsof ze nooit bestaan hebben 😉 Een paar maal per dag op je puistje aanbrengen.”

gl7

Het Tea Tree spul ziet er erg jelly uit en dat is het ook!

gl8

En zo ziet het eruit als ik de substantie heb uitgesmeerd.

Ik heb geen voor -en na foto, maar ik kan jullie beloven dat het echt waar is wat Lush zegt! Ik heb het ooit eens op mijn onzuiverheden gesmeerd en er gewoon een nachtje mee geslapen. Toen ik wakker werd en het er afspoelde met wat water is het echt enorm verminderd! Ik ben niet erg verbaasd over de goede kwaliteit van Lush, want ik ben altijd wel tevreden geweest over Lush 😍

gl1

Ik kan jullie Grease Lightning erg aanraden, althans als je een onzuivere huid hebt 😉 Soms smeer ik het over mijn gehele gezicht, maar soms ook alleen op het puistje zelf. Werkt allebei erg goed en de Spot Treatment ruikt erg fris ❤ Als ik dit product een punt zou moeten geven, gaf ik een 9!

– Wat is jouw mening over Grease Lightning Spot Treatment?

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

