Essence Merry Berry Eyeshadow – 01 The Perfect Dress ❤

mbeye2

“Nee joh! Het is toch allang geen kerst meer, en hey dit is toch een Trend Edition. Wat heb ik daar nu aan?” Ja. Dat klopt, maar ik wilde deze oogschauduw toch even voor jullie reviewen. Gewoon, omdat ik dat heel leuk vind om te doen en de textuur van dit budget pareltje er gewoon te leuk uit ziet om het niet aan jullie te laten zien! 😉

mbeye1

Een pareltje uit de kerstcollectie ’15 van Essence is het! Essence laat ons vaak verrassen door de schattige printjes, verpakkingen en kleuren. Dat deed deze oogschaduw ook bij mij. Vooral dat “printjes” deel.

mbeye3

Deze oogschaduw heeft een soort schub-achtige textuur, of meer iets van pailletjes? In ieder geval vind ik het 3D-effect erg leuk bedacht. 😀

mbeye4

Ik heb ‘m in de kleur 01 The Perfect Dress, maar je hebt deze ook in 02 The Masked Ball kunnen kopen. Dat was een paarse oogschaduw, prachtige combi als je het mij vraagt! Maar oke, de verpakking en de textuur zien er dus al superleuk uit, maar is het pigment wel goed?

mbeye5

Neee! Alles was zo mooi, en toen ging ik met mijn vinger over de oogschaduw. Ik dacht : “huh.. nog een keer.” Nog steeds niks. Helaas kwam er echt maar weinig kleur vanaf. Volgens mij zie je nog meer op de foto dan in het echt.. Hmm, kleine teleurstelling.

Je kunt ‘m dan misschien gebruiken voor een héél lichte oog-look of als highlighter 🙂 Jammer! Hij had heel tof kunnen zijn. Gelukkig was over de andere producten uit de kerstcollectie wel heel tevreden. Die vind je HIER

Essence Merry Berry Eyeshadow – 01 The Perfect Dress  €1,99

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “Essence Merry Berry Eyeshadow – 01 The Perfect Dress ❤

Geef een reactie

