Hoe vaak bezoek jij By Tionne. ? + wat vragen voor mijn volgers! ❤

Ik wil graag weten hoe vaak jij als volger mijn Blog bezoekt! Laat je antwoord weten in de comments 🙂

  • Elke dag!
  • Één keer per week.
  • Één keer per maand..

Wat voor soort artikelen spreken jou aan?

  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle
  • DIY
  • TAG
  • Favorieten
  • Anders.. zo ja, wat dan?

Zijn er nog dingen die ik kan verbeteren aan mijn Blog/ Social Media?

Ik zou het leuk vinden als je deze vragen zou willen beantwoorden 😉

With Love,

Tionne 💋

 

10 gedachtes over “Hoe vaak bezoek jij By Tionne. ? + wat vragen voor mijn volgers! ❤

  1. ik bezoek je blog dagelijks en ben vooral geïnteresseerd in beauty! Super leuke blog/ Instagram account :). Zou je ook een kijkje willen nemen op mijn blog/ Instagram account? Lots of love, Josephine.

    Like

Geef een reactie

