Rimmel Super Curler 24HR Mascara ❤

ricu2

Een wimperkruller? Nou.. Die kan in mijn Daily Make-up Routine zeker niet ontbreken. Rimmel London beweert dat ik ‘m voortaan niet meer nodig heb, want zij zetten de Super Curler 24HR Mascara op de markt. Is hij nou zó geweldig dat ik mijn geliefde wimperkruller niet meer nodig zal hebben? Je leest het in dit artikel..

Rimmel is een tof merk. Ik moet zeggen dat het niet mijn favoriete beautymerk is en ik er niet al te veel producten van heb, maar eens in de zoveel keer groeit mijn Rimmel stash weer een beetje..

ricu1

Ik vind de verpakking typisch Rimmel! Ik weet niet precies wat het is, maar Rimmel heeft altijd zulke grote, kleurrijke en aparte verpakkingen als het om mascara’s gaat. De Super Curler is metallic-paars met rosé gouden details en letters.

ricu5

De mascara is slechts in één kleur verkrijgbaar, en dat is dan ook 001 Black.

ricu3

Het borsteltje is wat gebogen wat je wimpers zo’n krul geeft en gemaakt van vrij zachte haartjes.

ricu8

Ik heb de mascara getest met een wimperkruller en zonder wimperkruller. Zo kan ik ook ècht zien of deze Super Curler mascara daadwerkelijk effect heeft gehad.

ricu6

zonder mascara en geen wimperkruller gebruikt.

één laagje mascara zonder wimperkruller.

ricu7

één laagje mascara met wimperkruller.

ricu1

Ik vind eerlijk gezegd dat ik het effect met wimperkruller toch wel het mooist vind, en ik zie ook echt verschil! Wat vinden jullie? Ik vind dat bij die zonder wimperkruller mijn wimpers erg aan elkaar plakken en helemaal geen mooie krul hebben. Aangezien ik de mascara al een tijdje aan het testen ben moet ik zeggen dat hij na 1 à 2 maanden al best aan het klonteren is, en dat vind ik best jammer voor toch wel een fijne mascara.

ricu9

Als ik dit product een punt zou moeten geven, gaf ik het een 7,5. Ja, een 7,5. Ik vind het effect met wimperkruller opzich mooi, maar ik vind het jammer dat de mascara al snel klontert. Dus laten we zeggen dat ik mijn wimperkruller toch nog steeds nodig heb!

ricu4

Rimmel Super Curler 24HR Mascara  €13,49  te koop bij verschillende Drogisterijen.

Bedankt voor het lezen!

– Wat vind jij van deze mascara, en welke mascara gebruik jij?

With Love,

Tionne ❤

 

5 gedachtes over “Rimmel Super Curler 24HR Mascara ❤

Geef een reactie

