Trend it Up High Shine Lipstick – 010 Shiny ❤

tiudm5

Ik kreeg weer een toffe lipstick uit Duitsland, Drogist DM om precies te zijn 😉 Het merk kon ik zelf nog niet, maar na reviews gelezen te hebben was ik toch wel nieuwsgierig naar de kwaliteit van bijvoorbeeld een lipstick. Ik koos 010 uit, want op de website  leek het een “Tionne-kleur”..

tiudm1

Trend It Up dus.. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar de producten zagen er erg leuk uit! Ik ging voor een lipstick (ja, blabla.. ik heb genoeg), op de site zag hij er erg MAC Twig/Nude achtig uit. Nou helemaal mijn kleur dus!

tiudm2

010 Shiny

tiudm4

In het echt bleek hij meer roze te zijn, maar toch was ik natuurlijk wel heel blij mee. Want ik draag bijna nooit roze lipstick, maar deze heeft me toch wel een soort van “overgehaald” om vaker roze te dragen.

tiudm3tiudm7

 

De verpakking is classy. Zwarte dop, zilveren huls en met aan de onderkant een kleurtje met het nummer en een naam van de lipstick. Ook is het logo van Trend It Up gedrukt in de dop en in de lipstick zelf 😍

tiudm6

Het merk is van de DM zelf, Trend It Up is dus verzonnen door DM 🙂

Aangezien het een High Shine Lipstick is èn ook nog eens “Shiny” heette, verwachtte ik een sheer kleurtje met weinig pigment. Maar dat viel erg mee! Deze lipstick heeft juist erg veel pigment, geeft een mooie glans en een prima kleurtje.

Zoals je kunt zien is het echt een barbie-roze! Niet iets wat ik vaak draag, maar toch heeft roze wel iets. 😉

Trend It Up High Shine Lipstick  €2,25  (je vind ‘m hier)

Bedankt voor het lezen!

– Wat voor lipkleuren draag jij vaak?

With Love,

Tionne ❤

 

Een gedachte over “Trend it Up High Shine Lipstick – 010 Shiny ❤

Geef een reactie

