MAC Viva Glam Ariana Grande Lipglass ❤

maglip13

Are you a Good Girl or a Bad Girl? Uhm.. ja hallo. Good Girl over here! 😉 Ja, ik ben voor Queen Ari’s zoete roze lipglass gegaan. Wil je weten waarom, hoe hij op mijn lippen staat en hoeveel duizenden glittertjes er wel niet in de lipglass van MAC zitten? Lees dan vooral verder..

maglip2

Ik heb dit pareltje zelf betaald, maar mijn moeder heeft ‘m bij de Bijenkorf kunnen scoren. En nog wel de laatste! 😛 Fieuw.. daar was ik natuurlijk wel erg blij mee!

maglip3

Oh my, oh my. Het doosje is al prachtig! Zoals we wel weten en zien is MAC een chic merk met chique verpakkingen, en die handtekening van Ariana maakt het toch wel echt af. Dit is mijn allereerste MAC Viva Glam product.

Fun Fact : MAC doneert al het geld dat is uitgegeven aan een Viva Glam prouct aan het MAC Aids Fund. Jij geniet dus van je Viva Glam lipproduct, en een goed doel geniet van de opbrengst. Zo is iedereen blij!

maglip5

Back2MAC? Uhh.. nee. Ik hou dit mooie doosje lekker voor mezelf 😛

maglip4

Viva Glam Ariana Grande ♡

maglip6maglip8

Yaass! De verpakking en ja.. alles gewoon. Zo mooi! 😍 MAC is echt wel echt het mooiste High-End merk dat ik ken. Prachtig om te hebben, verzamelen en natuurlijk om te dragen.

maglip10maglip12

Woah. Kijk die shimmer nou eens.. Echt om verliefd op te worden!

maglip11

Haha, gaan we het nu echt doen? Heb jij dit gevoel ook altijd? Dat als je een nieuwe lipgloss hebt, je de applicator er echt uit moet halen, en je zeker weet dat het randje dan niet meer schoon is. Ja, never mind. Ik ben raar xD

maglip17

Gewoon een normale lipgloss-applicator zoals we die kennen 🙂 Niet speciaal, maar ik vind het persoonlijk fijn werken.

maglip18

Lekker transparant, lichtroze èn met lots of glitaahh!!

 

Geeft weinig kleur af op mijn lippen, maar dat had ik wel verwacht! Wat ik erg mooi vind aan deze lipglass zijn de glittertjes en het mooie glansje. Ook vind ik het fijn dat hij plakt, maar niet irritant plakt als je begrijpt wat ik bedoel. 😉

Ja. Wat kan ik er nog over zeggen? Deze Viva Glam Ariana Grande Lipglass is in een woord : Geweldig! Ik ben er erg blij mee, en natuurlijk kan ik ‘m aan elke Arianator aanraden of gewoon aan een lipgloss/beauty/MAClover. Ben jij nou niet van de roze lipglossjes? Dan heb jij als Bad Girl natuurlijk de Viva Glam AG Lipstick nodig. Dat is een diepe paarse kleur die veel meiden erg mooi staat.

maglip19.jpg

Ik heb niet voor de lipstick gekozen, omdat ik het enorm zonde zou vinden als ik ‘m weinig zou gaan dragen want ik draag over het algemeen al weinig donkere kleuren. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik de lipstick hartstikke mooi vind! 💋

M.A.C Viva Glam Ariana Grande Lipglass  €18,50

te koop bij o.a. de Bijenkorf, Douglas of bij een MAC PRO Store.

– Welk AG Viva Glam lipproduct zou jij hebben gekozen? De lipstick of de lipglass?

With Love,

Tionne 💋

5 gedachtes over “MAC Viva Glam Ariana Grande Lipglass ❤

  1. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

Geef een reactie

