Clinique Beautylover #1 ❤

cli21

Yay! Ik voel me vereerd en hartstikke blij dat ik samen met 249 andere meiden een jaar lang ben gekozen tot Clinique Beautylover. Dat houd in dat ik één jaar lang elke maand 2 producten van Clinique krijg opgestuurd, zodat ik ze met jullie mag delen via al mijn Social Media kanalen. Nou heb ik toevallig ook een blog 😉 dus wil ik er nog uitgebreid over schrijven..

cli29

Clinique :

Deze maand geeft Clinique je een stralende blik met de High Impact Volume Mascara. Vollere, langere wimpers voor een dramatic look. TIP : voor extra volume effect, breng 2 laagjes aan in zig-zag beweging.

Daarnaast ontvang je de zachte make-up remover Take The Day Off, die make-up snel verwijdert van zowel ogen als lippen. Breng de remover aan met een wattenschijfje rond je ogen, druk een paar seconden zachtjes aan en veeg dan weg met neerwaartse bewegingen. TIP : voor mooie wimpers, verwijder je make-up altijd voor het slapen gaan!

cli24

Clinique – Take The Day Off

Ik vind de verpakking van de make-up remover erg mooi! Hmm.. Ik weet het niet, maar ik vind dat lichtpaarse met wit en de marmeren achtergrond gewoon erg chique staan. Heb jij dat ook? 😛

cli23

Dit flesje bevat 30ml en heeft een handig kliksysteem, wat ‘m ook handig maakt voor onderweg, zodat je make-up remover niet zal lekken in je tas.

cli210

Je ziet duidelijk dat de make-up remover zich in tweeën deelt. De olie drijft op het water. Daardoor heb ook wel gezien dat hij de 2 laagjes mascara er goed en snel af haalt. Wel voelt mijn huid erg zacht, maar vettig aan. Op zich is dat geen probleem 🙂

cli211

Ook lipstick verwijdert hij snel. Vettig, maar worth it!

 

cli28

Clinique – High Impact Mascara

Deze mascara belooft dus een vol, lang en dramatisch effect te geven! Klinkt goed toch? 😉 Ik vind ook dat het borsteltje er erg fijn uit ziet. De haartjes staan vrij dicht op elkaar.

cli26

Ik kreeg 01 Black, maar er zijn in totaal 2 kleuren. En deze mascara is ook nog te verkrijgen in 02 Brown.

cli210

De mascara geeft inderdaad veel volume en is ook echt mooi intens zwart. I like it!

Ik ben erg blij met de twee producten die ik als Beautylover van Clinique heb gekregen. En ik kan niet wachten op de volgende producten! I love to be a #beautyloverclinique #glamourbeautylover.

Bedankt voor het lezen!

– Welk product lijkt jou het fijnst of heb je al eerder getest?

With Love,

Tionne 💋

 

16 gedachtes over “Clinique Beautylover #1 ❤

  1. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

  2. Pingback: Little Mix Inspired Make-Up Look || Leigh-Anne Pinnock |

  3. Pingback: Clinique Pep Start 12-5 |

Geef een reactie

