Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤

Uhm. Sorry! Laten we dit dat maar een “Last Minute” Valentijnsdag Make-up Look noemen, aangezien Valentijn al morgen is. Haha typisch ik, altijd wat later. Ik hoop dat jullie toch genieten van deze look en de mooie producten die ik ervoor heb gebruikt 💋

De basisproducten van deze look zijn voornamelijk High-End. Laat een reactie achter als je wilt dat ik op Valentijnsdag nog een Budget-look moet maken! ♡

Zoals altijd begin ik met een “schoon” gezicht, en spray ik alvast Tea Tree Water van Lush op. Dit is altijd heerlijk fris, strijd tegen onzuiverheden en is een soort lichte basis voor je make-up.

Vervolgens breng ik concealer aan onder mijn ogen en andere rode plekjes. Om eerlijk te zijn schreef ik hier een minder positief artikel over, maar mijn mening is veranderd. Ik vind de concealer toch wel fijn! –review

DSC_0209

Dan poeder ik mijn gezicht af met de Essence Matte Fixing Powder, om mijn gezicht mat te houden.

Dan vul ik mijn wenkbrauwen in met de Freedom oogschaduw –review– en setje van Cargo cosmetics –review-.

DSC_0211

Dan pak ik dit prachtige palette van Guerlain erbij. (11 les roses.) review

Yaass. I totally love these colours! ❤ Je kunt misschien al raden hoe ik de kleuren heb gebruikt. De lichtroze/witte kleur in mijn binnenste ooghoek, de 2 roze kleuren over het hele ooglid en de donkere kleur in de buitenste ooghoek 🙂

-Kwasten die ik heb gebruikt : TodaysBeauty Pretty Eyes set en Essence Blending Brush.

Vervolgens ga ik verder met mijn The Body Shop Felt Eyeliner. Ookal heeft hij vrij groot puntje, ik kan hier zelf wel vloeiend een lijn mee trekken.

Wing it! 😉

Dan breng ik de Clinique High Impact mascara aan. –review

Ook mag blush bij een Valentijnsdag look niet ontbreken, dus gebruik ik dit pareltje van Model Launcher! –review

DSC_0217

 

Dan shape ik nog een beetje met de Contouring Powder van de Etos! –review

Highlighter mag ook niet vergeten worden! Ik gebruik stiekem een hele mooie oogschaduw van KIKO.. 😍 –review

DSC_0218

 

En natuurlijk het belangrijkste.. de lippen! 💋 Maar dan moet je nog kiezen uit tientallen roze, nude of dieprode kleurtjes. Deze look is een soort Soft Pink, dus heb ik een paar mooie roze lipproducten uitgekozen.

MAC – Please Me (Matte) –review

Too Faced – Chihuahua –review

MAC – Viva Glam Ariana Grande –review

Trend It Up – 010 Shiny

Tenslotte mag je je Fixing Spray niet vergeten, zodat je make-up er extra lang op blijft zitten!

DSC_0224

Nou.. dit was de Make-up look. Ik hoop dat jullie ‘m toch leuk vonden, en laat zeker in de reacties weten of ik nog een donkere budget-look moet maken 😘 Love you all!

Have A Nice Valentine’s day xoxo

With Love,

Tionne 💕

 

 

7 gedachtes over “Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤

Geef een reactie

