5 Foto’s Waar Ik Stiekem Trots Op Ben! ❤

Sinds eind Oktober ben ik pas echt een betere camera gaan gebruiken, en daar heb ik toch wel een paar mooie shots aan overgehouden 😉 Daar ben ik ook eigenlijk wel trots op, want ik heb een jaar geleden nooit durven dromen dat ik nu vaker achter de laptop zit te typen voor een hoop lieve meiden om te bloggen voor mijn blog ByTionne..

1.

fallmu9

Hmm.. Ik weet niet. Het contrast is lekker hoog, diamantjes, rosé-gouden mandje wat ik pas had, en twee mooie lipproducten.

2.

ala8

Ik vind vooral het armbandje wat er zo half uithangt, haha dat maakt deze foto wel leuk!

3.

choco10

De eerste keer dat ik een toffe foto maakte van een oogschaduwpalette. En dan ook met die spiegel.. yeah!

 

4.

bapo8

Een keer is wat anders dan wit of het rosé-gouden mandje. Ik ging is gek doen en pakte gewoon mijn shirt als achtergrond. It was not that bad?!

 

5.

maglip13

Deze foto is je misschien niet ontgaan als je mij volgt op Instagram, Facebook of Twitter. Haha.. whoops! Misschien teveel gedeeld? Ik was misschien wat te enthousiast over mijn nieuwe marmeren achtergrond 😉 Oke, witte marmeren achtergronden kennen we nu wel. Maar toch.

Ik hoop dat je dit artikel leuk vond. Bedankt voor het lezen! ♡

– Ben jij wel eens trots op je eigen kiekjes?

With Love,

Tionne 💋

 

 

9 gedachtes over “5 Foto’s Waar Ik Stiekem Trots Op Ben! ❤

Geef een reactie

