PUMA Smash Buck JR ❤

DSC_0081.JPG

Een paar weken geleden kreeg ik weer een paar nieuwe sneakers! Het is al echt héél lang geleden dat ik ooit Puma’s heb gehad, en ik vind ze persoonlijk wel heel mooi.. Dus ben ik weer voor nieuwe Puma’s gegaan 🙂

DSC_0084

Dit model van PUMA heet “Smash Buck JR“. Lijkt een beetje op de Suède modellen van PUMA, maar deze voelt zeker anders aan!

Ik kon ook nog kiezen tussen de Nubuck. Als je vlug kijkt zou je haast zeggen dat er helemaal geen verschil in zit. Maar er zit toch wel verschil in als je goed kijkt.. Smash Buck JR heeft een zwarte zool, en dat zie je ook een beetje aan de voorkant. De Nubuck heeft een geheel witte zool.

DSC_0080

Stiekem vond ik eerst de Nubuck mooier, maar die hadden ze niet meer in mijn maat. Dus koos ik toch voor de Smash Buck, en ja.. uiteindelijk vond ik het model wat ik nu heb eigenlijk toch veel leuker! 😀

DSC_0085

OMG! Ik vind deze schoenen zóó leuk. Weer eens wat anders dan Nikes 😛 Thanks to my dad!

Ik heb de schoenen bij Aktiesport gekocht voor €29,99 ❤

DSC_0083

Oké. Dit moment heeft vast iedereen. De geur van nieuwe schoenen.. yay! 😍

Ik wilde toch nog heel graag wat meer (naast mijn Instagram foto) met jullie over mijn schoenen delen. Bedankt voor het lezen!

– Wat vind jij van mijn Puma’s?

With Love,

Tionne ❤

5 gedachtes over “PUMA Smash Buck JR ❤

Geef een reactie

