Ja, Ik mag naar Little Mix! ❤

lm1

Je hebt ’t waarschijnlijk al op mijn Instagram gezien, maar ik heb dankzij een hele lieve mama en tante kaartjes voor mijn favoriete girlgroup Little Mix! 😍

lm5

Nee. Omg. Ja. What?! Een droom.. iets waar ik al een paar jaar op wacht. Op een concert van Little Mix! Eindelijk geven mijn Queens voor het eerst een echt officieel concert in Nederland.

lm4

Want op 23 juli 2015 waren de meiden voor het eerst samen in ons kikkerlandje toen zij een geheim fanevent hielden in Utrecht, waar je alleen kaartjes voor kon winnen. Nou had de kaartjes helaas niet gewonnen hoe hard ik er ook mijn best voor heb gedaan (serieus. Is al je familieleden vragen of ze met elke winactie min. 5x keer mee willen doen “mijn best” :P).

lm3

Maar ik ben er allang niet meer sad over, want ja ik heb nu dus kaartjes voor het concert in Heineken Music Hall te Amsterdam op 16 juni!

lm6

CAN’T WAIT! Heb er zóóó veel zin in ♡ Trouwens ook weer een dingetje wat ik van mijn Bucketlist kan afstrepen 😛

lm2

Hieronder heb ik even mijn (favoriete) Spotify-list bijgevoegd met alle albums van Little Mix, zodat – als je er nog geen liedjes van kende – je nu even kan luisteren naar rustige, up-tempo en de mooiste songs van Leigh-anne, Jade, Perrie en Jesy 💋

 

2 gedachtes over “Ja, Ik mag naar Little Mix! ❤

Geef een reactie

