Tommy Hilfiger – Tommy Girl Eau De Toilette ❤

 

togi14

Ieder meisje kan geen genoeg van parfum hebben.. Daarom review ik een heerlijke nieuwe frisse geur van Tommy Hilfiger voor jullie. Deze Eau De Toilette bevat meer dan alleen bloemen, fruit en kruiden. Ik kan ‘m zeker aanraden, dus lees snel verder 😉

togi1

Ik heb nog nooit een geurtje van Tommy Hilfiger gehad. Toen stond ik in de Etos met mijn vader en rook aan de Tommy Girl flacon. Zover ik me kan herinneren stonden er 2 flacons van Tommy Girl, een gele en een roze. Ik ging voor de gele, want die rook wat sterker en frisser. De roze wat bloemig.

Het doosje ziet er in ieder geval erg mooi uit. De kleuren van het logo zijn er in verwerkt, en aan de binnenkant zie je blauwe en witte streepjes. Erg schattig! ♡

togi8

Op de dop staat Tommy Hilfiger.

togi10togi9

Ik had de keuze tussen een flesje dat 50ml of 100ml bevatte. Ik koos voor die met 100ml, prijsverschil was niet erg groot..

togi12

Ik vind het flesje erg mooi, simpel. Doet me een beetje denken aan de zee, en alles wat met ankers, schelpen en streepjes te maken heeft 🙂

Gewoon een normale dop, met een spray. Maar de geur.. OMG zo lekker! 😍

togi14togi2

Je hoeft slechts 3 keer te sprayen, en dan is dat voor een middag wel genoeg! Niet voor de hele dag, dat komt ook omdat het een Eau De Toilette is en geen Eau De Parfum.

togi1

Deze sprankelende bloemengeur, geïnspireerd door wilde bloemen uit een Amerikaans landschap, combineert een mix van cameliabloem en zwarte braambesbloem met mandarijn, tangerine, Cherokeeroos, jasmijn en vlinderviooltjes. – Douglas.

. . .

Ik hoop dat deze review nuttig en leuk was om te lezen! Bedankt ❤

– Wat is jouw favoriete geurtje?

With Love,

Tionne 💋

3 gedachtes over “Tommy Hilfiger – Tommy Girl Eau De Toilette ❤

Geef een reactie

