The Body Shop – Drops Of Youth Wonderblur ❤

wonderblur2

Meiden met een vette huid, zichtbare poriën of last van make-up die er na een paar uurtjes al weer afvaagt? No worries! Daar is nu dit wonder product voor uitgevonden, en de naam zegt het al. In deze review laat ik jullie de Wonderblur van The Body Shop zien..

wonderblur1

Drops Of Youth™ Wonderblur™ is de laatste stap van je verzorgingsritueel voordat je make-up aanbrengt. Deze lichte ‘blur’ zorgt direct voor een egale huidstructuur en vervaagt fijne lijntjes en poriën voor een perfecte look gedurende de hele dag. Bevat geen Ethanol. – The Body Shop.

Het verhaaltje is wel duidelijk.. Wonderblur is spul dat je na je verzorging en vóór je make-up aanbrengt op je gezicht. Deze blur zorgt ervoor dat je huid egaal wordt, je make-up er langer op blijft zitten èn uit eigen ervaring kan ik dag zeggen tegen mijn vette huid! 😍

wonderblur3

Als je de witte ovale dop opendraait, kun je het product er gelijk uitknijpen. Wat voor substantie deze wonderblur zou gaan krijgen wist ik nog niet.. Let’s try!

wonderblur6

Om het zo maar te zeggen ; er kwam een klein wit korreltje/poepje uit. Haha.. hoe moet ik dit nou zeggen? Het voelt niet aan als klei, het is niet vloeibaar.. Hmm? Gek spul!

wonderblur7

Oke whut. Toen ik mijn hand per ongeluk bewoog, viel de wonderblur gewoon van mijn hand af 😛

Maar goed.. Toen ik het uitsmeerde voelde het zacht aan, en uiteindelijk werd je huid er ook zacht en egaal van. De fijne lijntjes en open poriën verdwijnen!

Onder mijn oog zie je misschien niet veel verschil, maar je moet me geloven. Dit spul is echt goddelijk! Ten minste.. als je net als ik een vette huid hebt. Door Wonderblur is mijn gezicht (zonder actieve dingen te doen) heel de dag door mat en egaal, en blijft mijn make-up er ook nog eens erg goed op zitten.

wonderblur2

Ja! Dit gekke spul werkt voor mij wel. Alhoewel het er vreemd uit ziet, ben ik er toch razend enthousiast over 🙂 Een echte aanrader voor (ja ik heb het al honderd keer gezegd) de meiden met een vette huid.

The Body Shop – Drops Of Youth Wonderblur  30ml  €20,00

– Hoe denk jij over de Wonderblur?

With Love,

Tionne ❤

4 gedachtes over “The Body Shop – Drops Of Youth Wonderblur ❤

Geef een reactie

