HuisHoudBeurs 2016 Shoplog ❤

 

Kopen, proeven, duwen en een enorme drukte.. Ik heb het over de Huishoudbeurs! Dit jaar ben ik er weer geweest op zaterdag 27 februari voor de 6e keer. De buit is minder dan ik zelf had verwacht, maar tussen de spullen die ik heb gekocht zitten er toch een hoop hele leuke items in. En ik heb niet alleen aan mezelf gedacht 😉

F O O D

Laat ik beginnen bij al het eten. Dat is ook waar we begonnen, in de Food & Drinks hal. Één ding ; Ik heb niet al het etenswaren op de foto gezet, want dat vond ik niet echt nodig. Maar de lekkerste dingen wil ik toch wel even laten zien.

Sparks. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het zijn dus kleine crackertjes/toastjes die je (bijvoorbeeld in Heks’nkaas!) ergens in kunt dippen als kleine snack. Erg leuk, er waren drie smaken : Lazy Guacamole (groen), Crazy Curry (geel) en Sour & Pepper (zwart). Wij kozen voor de Guacamole en de Curry. Ze zien er gek, felgekleurd uit maar ze smaken heel lekker!

hhb2

Oh yes.. Milka staat er altijd! Dit jaar kon je bij de mega-stand een leuke selfie maken met allerlei gekke Milka hoedjes en pruiken. Maar goed! Ook chocolade gekocht en Napoleon!

hhb5

Yay! My fave 😍 Ik was al helemaal fan van de Pumpkin Spice Latte (op aanraden van Rutger :P), maar nu heb ik op de beurs ook nog 2 andere smaken gekocht. Skinny Vanilla Latte en Caramel Macchiato. Yum, snel eens uitproberen.

. . .

B E A U T Y

hhb7hhb8

Gelijk toen ik de Fashion & Beauty hal binnenliep, liep ik tegen de stand van Zarqa aan. Een verzorgingsmerk waar ik veel goeds van vele Bloggers en Youtubers heb gehoord, dus was ik daar ook heel benieuwd naar. Ik kocht een product van de Young-lijn. Een Pure Skin Cream om precies te zijn.. Dit is een kalmerende, matte dag-en nachtcrème die onzuiverheden en overtollige talgproductie tegengaat. Precies wat ik nodig heb!

hhb6

Ook Garnier stond er met een gigantisch grote stand voor de Loving Blends producten. Alles was erg mooi ingericht en de producten waren mooi neergezet! Ik en mijn moeder kochten weer twee producten van de geuren waar wij nog niet bekend mee waren.. Ik schreef eerder over twee andere Loving Blends producten <- review

hhb9

Fogan Cosmetics is ook elk jaar weer erg populair op de Huishoudbeurs. De stand bestaat uit 4 lange rijen met bakken vol make-up en andere artikelen voor een lage prijs. Ze hielden dit jaar dus weer de actie ; 15 voor €15,- oftewel alles voor €1,- Daar heb ik gebruik van gemaakt 😉 Ik heb make-updoekjes, handcrème, oogschaduw, nepwimpers, vaseline, lipglossjes en een ring gekocht. Je ziet geen 15 producten op de foto staan, omdat ik ook een aantal producten heb gekocht voor de Insta 5K winactie die bijna online komt! 😀

hhb11

Bij Fogan heb ik onder andere deze Wet ’n Wild Megalast Lip Colours gekocht. Een van de beste budget-aankopen ever.. serieus. Hier komt nog een review van! ❤

. . .

F A S H I O N

hhb13

Een erg mooi armbandje van de Lucardi mag ook niet missen! Was maar €1,- en past bijna overal wel bij 🙂 Had ik nodig.. haha.

hhb10

Misschien had je het al gezien op de Fogan Cosmetics foto. Maar daar kocht ik ook deze ring. Ik vond ‘m wel erg leuk!

hhb14

En dan het aller-allerlaatste item.. Een nieuw jasje! Of ja hoe moet je het noemen? Dit is dus gewoon voor binnen voor over een t-shirt ofzo. Ik vind ‘m supermooi ♡ Thanks Mom en tante Daphne 😛

. . .

hhb12

Dit waren al mijn Huishoudbeurs aankopen! Ik ben er heel erg blij mee, en ik heb absoluut geen spijt van de items. Laten gerust even weten in de reacties waar je nog héél graag een uitgebreide review van wil zien, en bedankt voor het lezen 😉

– Ben jij naar de Huishoudbeurs geweest?

With Love,

Tionne 💋

3 gedachtes over “HuisHoudBeurs 2016 Shoplog ❤

  1. Pingback: Clinique Pep Start 12-5 |

Geef een reactie

