Anastasia Beverly Hills Brow Definer – Dark Brown ❤

abhdefiner5

Als er iets is aan make-up wat je de laatste jaren – vooral vorig jaar en dit jaar – veel ziet, en dus niet kunt missen zijn ; wenkbrauwen! En er is maar één merk wat bekend staat om haar beste wenkbrauwproducten in alle vormen, kleuren en maten. En dat is Anastasia Beverly Hills. In dit artikel review ik de ABH Brow Definer voor jullie 🙂

abhdefiner1

Ik viel weer eens in de prijzen bij de Facebook-pagina van het I Love Beauty Event. Daar mocht ik een Anastasia Beverly Hills Brow Definer in mijn kleur uitkiezen. OMG! Wat gaaf, ik wil al héél lang een product van ABH en nu mag ik er zomaar een uitkiezen? Ik wist al wel dat ik er een Dipbrow Pomade of een Brow definer van wilde hebben, maar had nog niet uitgezocht welke kleur bij mij het beste zou passen..

abhdefiner15

abhdefiner16

De verpakking vind ik erg mooi! Oogt chique en helemaal niet goedkoop, want uhm.. dat is het ook niet 😉 Het doosje is rosé-goud, echt zo mooi en perfect 😍 Het logo maakt het ook extra mooi.

0,2 gram – 24 maanden goed – cruelty free

Ik koos voor Dark Brown, dat was volgens mij de beste keuze. Niet te donker, niet te licht, niet te warm. Ja, Dark Brown was zeker goed!

abhdefiner6

Ook de Brow Definer zelf is gemaakt met rosé-gouden details..

abhdefiner8

De Brow Definer bestaat uit twee kanten, het is een 2-in-1 product. Aan de ene kant zit een spoolie (wenkbrauwborsteltje) en aan de andere kant kun je het echte product eruit draaien.

abhdefiner11

Spoolie

Een fijn wenkbrauwborsteltje die je na het aanbrengen van de Brow Definer kunt gebruiken om het effect er wat natuurlijk uit te laten zien.

abhdefiner10

Brow Definer

Dit is het product zelf. Het spul in “Dark Brown”. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet noemen, maar hiermee teken je dus je wenkbrauwen in. De Brow Definer (oké, ik noem het gewoon Brow Definer) is schuin, en volgens Anastasia Beverly Hills een nieuw en verbeterend product. Hiermee kun je veel fijner werken, en zet je zo dus je wenkbrauw wat strakker aan.

abhdefiner7

abhdefiner12

Op mijn hand is de swatch erg licht, maar eenmaal op je wenkbrauw aangebracht is dat een heel ander verhaal.. Het product is bruin, en ik denk nog steeds dat dit de goede kleur voor mij is.

abhdefiner18

wenkbrauwen zonder product

abhdefiner13

Stap 1

Shape je wenkbrauwen met de Brow Definer, en maakt het zo vol of dun zoals jij wilt! Ik vind dit persoonlijk erg fijn werken.

abhdefiner14

Stap 2

Kam je wenkbrauwen nog eens door met het borsteltje voor een natuurlijk effect.

Stap 3

Geniet van je Wenkies On Fleek! 😛

. . .

abhdefiner7

Mijn mening over dit product :

Dit is mijn eerste product van Anastasia Beverly Hills, en ik wist gewoon van tevoren dat ik hier erg blij mee zou zijn. Nou.. dat ben ik! De verpakking is erg chic, Brow Definer is van goede kwaliteit ; stevig borsteltje en perfecte pigmentatie. Kortom : Leg je potloodjes of gels aan de kant, en ruil het in voor een Brow Definer die super lang mee gaat ❤ Ohja, voor sommige mensen erg belangrijk om te weten : Dit product is dierproefvrij! 😀

Heel erg bedankt voor het lezen!

– Wat vind jij van de Anastasia Beverly Hills Brow Definer? En was jij al bekend met dit merk?

With Love,

Tionne 💋

3 gedachtes over “Anastasia Beverly Hills Brow Definer – Dark Brown ❤

  1. Pingback: Little Mix Inspired Make-Up Look || Leigh-Anne Pinnock |

  2. Pingback: Mijn Wenkbrauwroutine |

Geef een reactie

