Zarqa Young – Pure Skin Cream ❤

zarqa4

Zarqa. Een merk waar ik ooit vaker van heb gehoord! Toen ik dit merk op de Huishoudbeurs zag was ik dan ook erg benieuwd naar de producten.. Ik kwam deze Pure Skin Cream tegen, en na gehoord en gelezen te hebben was ik overtuigd dat ik deze crème wel moest gebruiken. Wil je weten waarom? 😉

zarqa6

Hmm.. onzuiverheden, talg en dat soort dingen. Natuurlijk wil je er vanaf! Zo dacht ik dus, en de vrouw die bij de Zarqa-stand stond zei dat de Pure Skin Cream erg goed werkt tegen de talgproductie en helpt om puistjes en mee-eters te voorkomen. Heb ik dan ein-de-lijk mijn perfecte gezichtscrème gevonden?!

zarqa1

Ik weet niet.. ik had de producten echt duurder verwacht toen ik ze zo zag staan? Totdat ik op de prijskaartjes keek, toen viel het reuze mee! Deze dag-en nachtcrème kostte mij slechts €5,- 🙂

De verpakking ziet er ook goed uit. Hij is mat en heeft een strak ontwerp, met witte en blauwe details. Blauw betekent dat het product van de “Young” lijn komt, deze lijn bestaat uit producten die vooral gericht zijn op onzuiverheden en de talgproductie.

zarqa12

In het doosje zat ook nog een briefje waar wat informatie over de Pure Skin Cream en de rest van de Young-lijn stond.

zarqa7

Je kunt de crème makkelijk uit de tube knijpen. Dat vind ik zelf naast een pompje altijd erg fijn 😉

Als je in de tube knijpt, komt er precies uit wat je echt nodig hebt. Als ik het uitsmeer voelt de crème erg zacht aan en heeft uiteindelijk een matterende finish! Dat is dus het bewijs dat het bestand is tegen de talgproductie (dit maakt je huid minder vettig).

zarqa11

De Pure Skin Cream kun je gebruiken als dagcrème en als nachtcrème. Breng dus een beetje aan vóór je make-up en voordat je gaat slapen, hoe vaker hoe meer effect het zal hebben op je huid!

Deze verzachtende crème bevat Biosulfur, en Biosulfur heeft een normaliserende werking bij overmatige talgproductie, helpt puistjes en mee-eters voorkomen. Dankzij de formule met Vitamine E en Aloë Vera wordt de huid weer zacht en puur. Gebruik bij voorkeur in combinatie met Zarqa Pure Skin Treatment, Zarqa Pure Skin Cleansing Wash en Zarqa Pure Skin Tonic. 100% parfumvrij en conserveringsvrij.

Ik moet wel één ding zeggen waar ik minder enthousiast over ben. En dat is de geur van dit product. Ik vind (maar dat is natuurlijk mijn mening) eerlijk gezegd de geur erg vies! Juist niet chemisch, maar droog of naar hout? Ja ik kan het niet goed omschrijven, maar het is niet heel prettig. Verder wel een perfecte werking!

zarqa5

Dit was dan mijn review over de ZARQA Pure Skin Cream. Je hebt het al kunnen lezen.. Ik ben hier erg tevreden over, dit is de crème die ik voortaan ga gebruiken! 😀

ZARQA Pure Skin Cream  €9,50 – te koop bij : G&W Gezondheidswinkel, De Tuinen, DIO, DA

– Heb jij al producten van het merk ZARQA?

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “Zarqa Young – Pure Skin Cream ❤

  1. Pingback: 41 Beauty Questions TAG |

  2. Pingback: Everyday Make-up Routine |

Geef een reactie

