Basic Eyeshadow – “15 Nightwish”

 

basic1

Ik had al eens eerder van het merk Basic gehoord. In een ander jaar, dezelfde maand en op dezelfde plek! 😛 Op de Huishoudbeurs, ja natuurlijk. Ik zag weer een hoop make-upjes van dit merk liggen, en ik kon ze niet laten liggen! Ik review in dit artikel twee hele mooie budget kleurtjes die perfect bij elkaar passen.. ❤

basic5

De verpakking is erg simpel. Doorzichtig met zwarte letters, waardoor je de oogschaduw wel goed kunt zien! Ik kocht dit duo voor €1,- in de kleur 15 Nightwish.

Vorig jaar op de Huishoudbeurs ’15 kocht ik ook al zo’n soort duo. Maar dan in de kleur 21 Earth die twee erg mooie aarde/bruintinten bevat. Ik gebruik die erg vaak.

basic6

Nightwish heeft redelijk pigment voor €1,- 😀 Ik had de zwarte kleur heftiger verwacht, maar dat is niet erg. Misschien ziet hij er op mijn oog nog mooier uit?

basic7

Hier heb ik alleen de roze kleur op mijn oogleden aangebracht.

basic8

Nu heb ik de zwarte kleur (die trouwens glitters bevat!) in mijn buitenste ooghoeken aangebracht. Hmm.. toch wel mooi toch? 😍

Om de look een beetje af te maken heb ik nog even een eyeliner aangebracht. Zo ziet de look er toch wel erg mooi uit!

Eyeliner – The Body Shop Bold Felt Eyeliner.

Wenkbrauwen – Anastasia Beverly Hills Brow Definer “Dark Brown”.

basic11

Ja. Ik vind dat de kleuren uiteindelijk toch erg mooie uitkomen, wat vinden jullie? Ik zou dit zeker wel vaker dragen 😉

basic2

De oogschaduw is erg fijn, voelt zacht aan, geeft op mijn arm wat weinig pigment af maar eenmaal op je oogleden aangebracht ben ik toch wel blij met het resultaat. Basic is een vrijwel onbekend merk (voor zover ik weet) in Nederland. Dus ik durf ook niet zeker te zeggen waar dit merk te koop is! Weten jullie het?

– Wat vond jij alsnog van deze review? 🙂

With Love,

Tionne 💋

5 gedachtes over “Basic Eyeshadow – “15 Nightwish”

Geef een reactie

