Jean-Paul Grand – My Love Eau De Parfum

mylp6

Valentijnsdag is inmiddels al bijna een maand geleden, maar ik wilde toch twee hele schattige hartvormige budget parfums reviewen voor jullie.. ❤

mylp1

Ik heb dit lieve parfum gekregen van mijn moeder, ik heb de roze en de paarse was van mijn zusje 😛 Heb ‘m ff “geleend”. Ze zijn in ieder geval super lief, klein en daardoor handig mee te nemen in je tas!

Echt ik kon er wel honderden foto’s van maken! Oke.. een beetje overdreven, maar kijk nou 😍 Vooral met die (neppe) bloemblaadjes oogt het héél cute.

mylp7mylp9

De Eau De Parfum bevat 15 ml en is 36 maanden houdbaar. En is van het merk Jean-Paul Grand, waar ik nog nooit van had gehoord. Jij wel? 🙂

mylp10

My Love Rose

En erg zachte, zoete maar ook sterke geur! Ruikt ook erg bloemig en blijft ook zeker lang zitten. Ik kan niet zo goed beschrijven waar het precies naar ruikt, maar het parfum ruikt erg zoet en bloemig tegelijk. Als je dit soort geuren vaak draagt is dit zeker een aanrader!

mylp11

My Love Purple

Deze parfum heeft weer een héél andere geur. Deze is niet zacht en bloemig, maar juist fris en fruitig! 😉 Daar houd ik ook erg van..

mylp8

Ik vind dat de mini parfums erg lang blijven zitten, en je kunt ze natuurlijk onderweg erg makkelijk meenemen. Ze ruiken beide totaal verschillend! Je hebt deze parfums nog in meerdere kleuren.

Deze parfums zijn te koop bij de Etos en kosten €2,99

– Welke parfum neem jij onderweg altijd mee?

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “Jean-Paul Grand – My Love Eau De Parfum

Geef een reactie

