Favourite Vibes Notebook

scnb2

Notities, losse briefjes en mijn agenda. Als ik iets moet onthouden – wat dan meestal maar van korte duur is 😛 – schrijf ik dat het allerliefst op! En daarom kan ik ook geen genoeg krijgen van notitieboekjes. Blogster Nanda van Favourite Vibes kwam met een supertof notitieboekje waar je je erg goed je school en blog van elkaar kan plannen en scheiden en nog veel meer! En dat was denk ik precies wat ik nodig had..

scnb1

Toen ik het boekje binnenkreeg was het erg leuk ingepakt! 🙂

Het boekje zit er simpel, maar mooi uit! Het is zwart mat met witte letters.

scnb12

scnb5

In het begin een hele leuke quote, de site van Nanda en het logo van Favourite Vibes. Overigens een erg mooie logo! 😉

scnb7

Het boek heet wel Schooling, maar je mag zelf weten wat je erin gaat schrijven. Als je net als ik nog op school zit en thuis ook nog veel tijd wil besteden aan je Blog, kun je in dit notitieboekje bijvoorbeeld een kleine weekplanning maken, of je kunt ideeën voor je Blog erin schrijven. Het kan allemaal! :

scnb8

quotes..

scnb11

“Planning”.. net als een agenda eigenlijk 😉

scnb9

To Do lijstjes.. dit is gewoon een voorbeeld (had vrij weinig inspiratie)

scnb10

Of houd een paar bladzijdes over voor je Bucketlist! Ook altijd leuk om dat soort lijstjes te maken 🙂

scnb2

Ik ben erg blij met dit handige notitieboekje! Jij kunt het notitieboek ook kopen voor slechts €7,95 bij Nanda op www.favouritevibes.com onder de categorie Shopping Vibes..

– Noteer jij veel in notitieboekjes, op post-its of in je agenda?

With Love,

Tionne 💋

Een gedachte over “Favourite Vibes Notebook

Geef een reactie

