3x Ombre Lips! 💋

Als er een trend gaande is wat betreft de lip make-up, is dat denk ik wel de Ombre Lip. Ombre lippen creër je door een donkere lipkleur aan de buitenkant van je lippen aan te brengen en een lichte kleur aan de binnenkant. Meer weten? Ik heb 3 héél verschillende liplooks voor je gemaakt in dit artikel.. Enjoy 😘

De foto’s van dit artikel heb ik al een tijdje geleden gemaakt, maar nu maak ik er ook een heel artikel van! Het heeft me een hoop vieze make-up doekjes en watjes opgeleverd dus ik hoop dat je het artikel leuk vind 🙂

omli4

(Lippen zonder lipproduct! ^^)

1. Ombre Nude

omli24

Hiervoor heb ik MAC Spirit en Maybelline ColorDrama “Nude Perfection” voor gebruikt!

omli25

Ik heb de Nude Perfection als lipliner geburikt, en hebt toen alles verder ingevuld met Spirit.

omli26

Niet genoeg glossy en nude voor jou? Ga dan nog voor een.. Lipgloss!

De nude gloss die ik heb gebruikt is Victoria’s Secret Beauty Rush Lipgloss “Peek-A-Boo

 

2. Red Nude Ombre Mix

omli15

Voor deze rode/nude liplook begin ik met een Warm Red Lip Liner, daarmee omlijn ik mijn lippen. Dit noem je ook wel het “contouren” van je lippen. Als je wat dunnere lippen hebt, kan dit het effect geven dat ze wat voller zijn!

omli16

omli17

Vervolgens ga ik aan de slag met twee lipsticks.. Een framboos-roze en een nude kleur. Nee, het word geen gekke liplook waar je niks aan zult hebben 😛

omli18

Dan breng ik de Essence Lipstick “12 Blush Me” aan de buitenkant aan. Zoals je zit zijn deze twee rood/roze tinten totaal verschillend, maar daar zul je dadelijk niets meer van merken!

omli19

Daarna breng je de Nude kleur Freedom Naked Beauty Lipstick aan aan de binnekant om dit deel te “highlighten“. (Is dat tegenwoordig al een werkwoord?)

omli20

Niet heel slecht toch? Ben je glossy lips beu, ga dan voor matte!

Zo maak je jouw glossy lips SNEL Matte :

– Je hebt nodig :

Een stukje toiletpapier dat je uit elkaar hebt getrokken tot één dun velletje. En een kwast met matte poeder (transparant!).

– Stap 1 :

omli13

Plaats het papiertje op je lippen, ga met de kwast in de matte poeder en breng dat aan op je lippen (met het stukje toiletpapier er nog op!).

– Stap 2 :

omli21

Haal het stukje papier van je lippen af en lippen zijn matte-proof!

Makkelijk toch?

3. Pinky Ombre

omli22

Voor de laatste maar (vind ik) mooiste beginnen met een van de meest bekende lipliners ever! Namelijk Soar van MAC.

omli23

Nog steeds prachtig!

omli7

Voor deze liplook heb ik de lipsticks MAC Twig en Brave gebruikt. Beide twee hele mooie roze/nude kleurtjes die ik dagelijks draag. Nu heb ik ze gecombineert in een ombre look!

omli8

Dit is dé MAC look ♡  Eerst breng ik Twig aan aan de buitenkant..

omli9

Dan voeg ik Brave eraan toe..

omli10

Mja.. je ziet op de foto niet echt dat ombre effect. Maar in het echt wel! Dit vind echt zo’n mooie look 😍

omli14

Als je de look nog matte wil maken, volg je de stappen die ik net heb uitgelegd 😉

. . .

omli3

Nou. Ik hoop dat je erg hebt genoten van deze tutorial van Ombre Lips. Ik heb mijn best gedaan om ze zo mooi mogelijk te maken! Maak ook ombre lips, maak een foto en post jouw foto op Instagram met de hashtag #ByTionneOmbreLips. Ik zou het erg leuk vinden om jullie creaties ook te zien 🙂

– Welke van de drie was jouw favoriet?

With Love,

Tionne 💋

3 gedachtes over “3x Ombre Lips! 💋

  1. Pingback: Etos lipsticks – Kylie’s Fav & Forbidden Pink |

Geef een reactie

