3x Kiko Eyeshadow Review

kike3

KIKO.. sinds dit beauty-merk in Eindhoven zit stap ik altijd wel even binnen als ik in Eindhoven ben. Ze verkopen gewoon zo’n leuke, betaalbare make-up dat ik dan ook meestal niets kan laten liggen 😉 Onlangs kocht er zes producten en ik review er nu drie daarvan in deze review.

kike1

Ook heel leuk aan KIKO ; de doosjes! Dit straalt toch wel een beetje luxe uit, ookal is het héél budget ♡

kike2

Ik heb twee normale oogschaduws gekocht en een “losse” deze hoort eigenlijk in een palette wat je zelf eventueel kunt samenstellen. Maar dat palette heb ik dus nog niet, dus doe ik het nu gewoon met een losse kleur, is niet zo erg 🙂

118 – 244 – 137

kike3

Zoals je ziet zijn de verpakkingen ook anders ;  de eerste en de derde zijn echt mono’s en de tweede is een losse click-in oogschaduw die je dus in een palette moet klikken.

kike4Ik koos voor – jawel – alweer een highlighter, tja dit is wat een beautylover dan zegt : “Deze ziet er totaal anders uit!”. Dat is eigenlijk ook wel.. maar toch. Deze highlighter zou je over je gehele ooglid kunnen gebruiken, maar ik ga deze gebruiken voor onder mijn wenkbrauwbot en de binnenste ooghoek. Hij is een beetje champagnekleurig 😍 Love it!

De tweede kleur is een soort rode kleur, en rood heb ik nog niet in mijn stash dus die nam ik mee! Misschien staat het wel heel mooi?

KIKO Eyeshadow €2,90 per stuk

kike7

De Infinity Click-in oogschaduw is paars of oudroze. Ik weet het niet precies, maar ik weet wel dat deze kleur echt héél mooi is. Ik vond dat ik wat meer met kleur mocht werken aangezien de zomer eraan komt, in plaats van nudes..

KIKO Infinity Click-In Eyeshadow  €2,40

kike8

Jaa! Deze kleuren zijn echt heel nice. Op de achterkant van de oogschaduws staat “Highly Pigmented Eye Shadow“. Oke dat hadden ze toch wel weg kunnen laten, want zo gepigmenteerd zijn ze nu ook weer niet. Voor de highlighter heb ik zelfs heel erg mijn best moeten doen om veel pigment te krijgen, dat is aan de ene kant dan wel weer jammer.

En ik heb de look ook verder helemaal afgemaakt met eyeliner en mascara!

. . .

Allemaal erg bedankt voor het lezen van mijn review!

Klik HIER voor alle KIKO vestigingen in Nederland.

– Heb jij oogschaduws van KIKO en hoe bevallen ze?

With Love,

Tionne 💋

 

 

Geef een reactie

