KIKO Smart Lipstick 903 Candy Rose

kili4

Whoops! Je wilde voor nude gaan, maar kwam er thuis achter dat de lipstick roze was. Ja.. Sh*t happens and it happend to me! Toch heb ik de KIKO Smart Lipstick een kans gegeven en hij bevalt me stiekem toch wel heel erg. In dit artikel laat ik je swatches zien 😉 

kili1

Jullie weten vast wel dat ik een tikkeltje verslaafd ben aan lipstick, en dan vooral Nude Lipstick. Het is dé kleur en het past gewoon overal bij. Laatst stond ik in de KIKO winkel in Eindhoven en maakte ik een prachtige swatch op mijn hand van een Nude lipstick. Het was zo druk dat ik snel het doosje met de nude lipstick (althans dat dacht ik :P) pakte en ‘m afrekende. Thuis kwam ik er alleen achter dat het die ene nude lipstick niet was, maar een roze!

kili2

Deze Smart Lipstick heet 903 Candy Rose. Een typische naam voor dit schattige kleurtje..

kili3

De uitstraling van de producten van KIKO zien er zeker niet goedkoop uit, ookal zijn ze dat wel! Deze Smart Lipstick kostte slechts €3,90. Voor een fijne goed uitziende lipstick is dat echt geen geld.

kili5

Roze dus. Tja, volgens mij had iemand het doosje niet goed teruggelegd bij de goede kleur. Achja! Dat maakt me nu ook niet meer uit, want ik ben allang blij dat het geen knalroze was net als Candy Yum Yum van MAC, want die kleur had me al helemaaaal niet gestaan.

kili6

❤ 903 Candy Rose

kili7

kili10

Geeft zeker genoeg pigment en heeft een mooi kleurtje. Zeker draagbaar voor in de Lente en de Zomer. Nu krijg ik er steeds meer zin in! 😀

Ja, toch wel een super tof kleurtje en ik ben stiekem blij dat ik zo’n klunzige actie heb gemaakt 😉

KIKO Smart Lipstick  €3,90

Bekijk HIER alle KIKO filialen in Nederland!

– Heb jij ooit zo’n misverstand gemaakt?

With Love,

Tionne 💋

 

6 gedachtes over “KIKO Smart Lipstick 903 Candy Rose

Geef een reactie

