Primark Face Treats Moisture 3D Mask

shma1

Er waaien steeds meer beauty rituelen/producten van Azië naar Europa. Zo ook het Sheet Mask.. Als je nog niet weet wat een sheet mask is kan ik je dat in dit artikel zeker vertellen (met awkward foto’s :P)

Ik stond in de Primark en zocht naar de neusstrips die op waren en die me de vorige keer toch zeer goed waren bevallen dat ik er zelfs een REVIEW over schreef! Ik zag ze liggen, maar ik zag ook een nieuwe verpakking : 3D Sheet Mask. Ik was al een tijdje benieuwd naar deze maskers dat ik ‘m ook maar kocht!

shma2

Dit masker is gemaakt van een soort dun papier/katoen dat helemaal vol zit met verzorgende gel of crème wat in ieder geval de huid goed doet. Dit masker belooft je huid te hydrateren en te verhelderen. En doordat dit masker dus van speciaal papier is gemaakt moet je het dus als een “vel” op je gezicht aanbrengen.

shma5

Hier zie je al hoe het masker eruit ziet (waarschijnlijk heb je het al vaker gezien).. best creepy?

shma3

De bedoeling bij alle maskers is dat je je huid van tevoren gewoon goed reinigt met water 🙂 Begin met het aanbrengen van dit masker bij de kin, vervolgens het voorhoofd, neus, mond en ten slotte de hals.

shma6

Hier zit het masker dus in. Een opgevouwen velletje papier dat helemaal doordrenkt is met water, gel, crème, spul.. Ik weet niet hoe ik het moet noemen?

shma7

Oei dit voelt wel erg nat aan. Geloof me, het was erg lastig om foto’s te maken, dit ding vast te houden èn mijn handen een beetje schoon te houden. lol

shma4

Voor het masker

Tijdens en na het masker

Oke je zult waarschijnlijk weinig verschil zien aan mijn gezicht, maar ik voel zelf wel dat het erg verfrist en verzorgd. Nadat ik het masker heb verwijdert bleef er nog een laagje crème op mijn huid achter wat ik er vervolgens in moest “smeren”.

Ik weet niet zo goed of ik jullie dit masker kan aanraden? Het masker geeft een goed resultaat, maar hoe het er zelf uitziet ; de structuur van het masker en de grootte (het was zo groot dat het erg moeilijk aan te brengen was!). Voor €1,50 kun je ‘m gerust proberen, maar ben voorzichtig met het aanbrengen want het vocht drupt zo van het Sheet Mask af!

Primark 3D Moisture Sheet Mask  €1,50

– Heb jij ooit een Sheet Mask gebruikt?

With Love,

Tionne 💋

10 gedachtes over “Primark Face Treats Moisture 3D Mask

Geef een reactie

