Clinique Beautylover #2

clis2

Als trotse Beautylover van Clinique is dit het tweede product dat ik met jullie mag delen een Smart Serum! In dit artikel review ik, deel ik mijn mening en vertel ik er meer over 🙂

Als 2de product van de 12 kregen alle #beautyloverclinique promoters het Clinique Smart Custom-repair serum. Dit serum is bedoelt voor de schade van je gezicht, het herstelt precies waar nodig en is voor elk huidtype en huidskleur! Wat wil je nog meer?

clis1

Clinique : 

“Iedere huid vertelt een verhaal. Er is schade die je ziet, en schade die je niet ziet. 
Deze schade zendt signalen uit die de nieuwe Clinique Smart aanzetten tot actie.

Clinique Smart begrijpt dus de unieke behoeftes van jouw huid en biedt zoherstel op maat.
Waar en wanneer nodig.

Of je belangrijkste huidzorg nu huidverkleuringen, een doffe teint, verlies aan elasticiteit of lijntjes en rimpels zijn – Clinique Smart biedtherstel op maat van jouw unieke huid en huidzorgen.

Voor elke leeftijd en huidskleur.
Speciaal ontwikkeld voor één, unieke huid.
De jouwe.”

clis3

De verpakking is erg opvallend zilver met zwarte letters. In het doosje zat een klein flesje met het serum, het flesje bevat 10ml. Op de site zijn ze verkrijgbaar in twee maten : 30ml en 50ml. Na het gebruiken van het gezichtsserum is het 24 maanden houdbaar.

clis4

All skin types!

clis7

Het flesje heeft bovenop een klein pompje, waar als je erop drukt een perfecte hoeveelheid aan serum uitkomt.

Het product is fijn smeerbaar en heeft geen verkeerde geur 😉

clis10

Het geeft de huid een frissere blik en herstelt waar dat nodig is. Bijvoorbeeld bij veroudering, maar ook bij huidverkleuring, een doffe teint of rimpels. Dit serum kan dus gebruikt worden voor meiden met mijn leeftijd, maar ook door de ouderen.

clis3

Ik ben zeer tevreden over dit product! Ik heb het een week getest en ik merk zeker verschil, zo voelt je huid ook zacht aan een geeft je huid ook een frisse blik. De bedoeling is dat je dit aanbrengt na je dagcrème/huidverzorging en vóór je make-up. Ja I like it! ❤

Clinique Smart Custom-repair Serum  30ml  €67,00                                                                                                                                                                    50ml €96,00

Bedankt voor het lezen!

Ik wil Glamour en Clinique weer heel erg bedanken voor dit product.. 😚

– Wat is jouw mening over dit product?

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “Clinique Beautylover #2

  1. Pingback: Clinique Pep Start 12-5 |

  2. Pingback: Everyday Make-up Routine |

Geef een reactie

