Little Mix Inspired Make-Up Look || Leigh-Anne Pinnock

Leigh-Anne is stiekem wel mijn favoriet van de vier meiden van Little Mix! Ze heeft op de rode lopers altijd zo’n mooie looks dat ik er wel heel snel een na moest maken.. Deze look droeg Leigh-Anne op de rode loper bij de This Is Us WorldPremier van One Direction.

la10

 

De girls waren hier met z’n drieën, Jesy mist. Maar niet getreurd want wat zien ze er weer flawless uit! 😍 Leigh-Anne heeft geen heftige ooglook, maar hetgene wat me opviel waren haar lippen. In veel foto’s lijkt de kleur rood, maar volgensmij is heeft dit kleurtje toch ook wel wat weg van oranje.

Voor de liplook heb ik twee producten gebruikt : Modellauncher Color Lip Crayon in Delightful en een lipstick van Make-Up Studio in 34Beide heb ik gereviewd!

la5

Oogschaduw : W7 In The Nude Palette

Mascara : Clinique High Impact Mascara review

Wenkbrauwen : Anastasia Beverly Hills Brow Definer in Dark Brown review

De oogleden heb ik simpel gehouden, met een licht shimmer kleurtje over het gehele ooglid en wat meer bruin in de buitenste ooghoeken!

Ketting : H&M

Top : Mignon Elite -> site

. . .

Ik hoop dat jullie deze look weer geslaagd vonden! Bedankt voor het lezen 😉

– Welke look moet ik de volgende keer namaken?

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “Little Mix Inspired Make-Up Look || Leigh-Anne Pinnock

Geef een reactie

