DIY Room Decor Quote Frame

lis1

Je hebt je kamer mooi ingericht. Er ligt een kleedje, er staat een bed met daarnaast een schattig nachtkastje en je kledingkast hangt vol.. maar wat mist er nog? Juist! Decoratie 🙂 Bij leuke decoratie voor in je slaapkamer denk ik aan kerstlichtjes, een slinger met polaroid foto’s èn aan lijstjes met schattige, simpele quotes. In dit artikel laat ik je zien hoe je die gemakkelijk zelf kunt maken..

Wat heb je nodig?

  • Witte fotolijst
  • Schaar
  • Potlood
  • Uitgeprint A4 met een gewenste quote

 

Stap 1

lis2

Print een leuke quote uit! Zoek voor veel toffe inspiratie op Pinterest .. Zorg dat je de quote groot uitprint op een A4 vel, zo heb je genoeg ruimte om het straks uit te knippen.

lis3

Koop ook een wit fotolijstje, of in welke kleur jij ‘m wilt! Ik vind wit altijd wel leuk en netjes staan.. Zoals je ziet heb ik mijn lijstje bij de IKEA gekocht, maar bij de Action heb je ook veel keus in fotolijstjes. Dit fotolijstje is 13×18 cm

Stap 2 

lis4

Haal de achterkant van het lijstje en het glas eruit. Het glas (of plastic) heb je nodig om de quote te omlijnen. Zo weet je precies waar je moet knippen!

lis5

Als je dit ook hebt doe je het goed! 😉

Stap 3

lis6

Knip de quote uit.

lis7

Et Voila!

Stap 4

Plaats het glas weer terug, vervolgens plaats je de quote in het lijstje en ten slotte ook de achterkant van het lijstje plaats je weer terug. ♡

lis11

En duw de ijzeren ook weer terug. Dat is wel zo handig 😛

lis12

Jaa! We zijn klaar met ons lijstje.. hoe simpel en snel is dat gedaan in 4 stappen? I love it! En ik kan zo wel blijven doorgaan met allerlei andere quotes en plaatjes 😍

TIP : Print meerdere quotes uit en verwissel ze steeds als je de quotes beu bent 😉

lis14

Ook heb ik er nog een met Prada gemaakt, die vind ik heel leuk! Je kunt de lijstjes aan je muur ophangen of ze zo op je make-up of decoratietafel zetten. Op je nachtkastje is ook heel leuk! 😀

– Wat is jouw favoriete quote?

With Love,

Tionne 💋

Een gedachte over “DIY Room Decor Quote Frame

  1. Pingback: Clinique Pep Start 12-5 |

Geef een reactie

