KIKO Super Gloss – 105 Pearly Salmon Pink

kikg1

Lipgloss. Ik kan er dus echt net als lipstick geen genoeg van krijgen, jullie wel? Ik was dus weer bij de KIKO in Eindhoven en kocht mijn eerste KIKO lipgloss! Hoe gaat die bevallen? Ik vind dat een lipgloss altijd wel een lichte kleur mag hebben, en dat hij lekker plakt. Voldoet deze lipgloss aan die twee eisen? 😉

kikg2

Ik kocht deze lipgloss in de kleur 105 Pearly Salmon Pink. En erg mooi kleurtje als je het mij vraagt, vanuit de tube ziet hij er mooi uit en de gloss bevat ook héél veel glittertjes!

kikg3

De lipgloss heeft de simpelste, maar bekendste applicator. Ik vind dat de applicator gewoon goed aanbrengt!

kikg4

Aaahh! Wat een mooie kleur. Heel peachy en zoals de naam al zegt is dit ook echt een zalmkleur. Er zitten inderdaad veel glitters in, en met het swatchen voelde ik dat ook al.

Op mijn lippen geeft hij dan weer minder kleur af, maar dat neemt niet weg dat hij nog steeds heel mooi is! Ik zou dit kleurtje elke dag willen dragen. Er is alleen één klein dingetje waar ik me een soort van aan “irriteer”. Dat zijn de glitters. De glitters zijn hartstikke mooi, maar eenmaal aangebracht op de lippen voel je dat ook. Het voelt erg korrelig :/

kikg1

Ik ben toch heel tevreden over de lipgloss! Hij smeert fijn, brengt goed aan en geeft een mooi kleurtje af. De glitters zitten me wat inde weg, maar het is niet zo’n groot probleem! Deze gloss zou ook mooi over een nude lipstick staan, dus ik kan dit product zeker aanraden 😉

Bedankt voor het lezen!

KIKO Supergloss  €4,90

– Heb jij ooit een Supergloss van KIKO geprobeerd?

With Love,

Tionne 💋

5 gedachtes over “KIKO Super Gloss – 105 Pearly Salmon Pink

Geef een reactie

