Mijn Wenkbrauwroutine

Brows on fleek, make-up on point.. Je hoort en ziet het regelmatig wel vaker in een opmerking of op social media. In dit artikel laat ik je stap voor stap zien hoe jij je wenkbrauwen helemaal ON FLEEK kan maken 😉

Stap 1

Dit zijn mijn natural brows :P Kam ze even door met een wenkbrauwborsteltje en haal zo nodig de laatste verdwaalde haartjes weg met een pincet.

Stap 2

Teken eerst onder de lijn en vervolgens boven die samen de vorm van je wenkbrauw vormen. Het is misschien in het begin wat moeilijk, maar naarmate je het vaker doet ben je al een beetje gewend aan jouw vorm.

Stap 3

Fill it in! Vul ze op met een wenkbrauwpoeder, dat ziet er het meest natuurlijkst uit. Maakt het aan het einde wat donker en aan het begin iets lichter door er minder aan te brengen of er een lichtere poeder aan te brengen.

Stap 4

Gebruik een cream concealer of gewoon een lichtere concealer die je normaal voor je rode plekjes gebruikt. Hiermee zet je een “streep” onder je wenkbrauwen, niet zomaar een streep maar dit is het moment dat je ze nog mooi kunt shapen. Vervolgens blend je het uit met je vinger of een klein kwastje.

En kam ze nog eens door!

Stap 5

Breng met een oogschaduwkwast nog wat highlighter onder je wenkbrauwen aan. Dit zorgt voor een liftend effect! De keuze is dan nog aan jou ; gebruik je een highlighter met veel shimmer of een matte?

. . .

That’s It! Het ziet er misschien ingewikkeld uit, maar na een tijd geef je je eigen draai aan je routine en ziet het er elke dag steeds beter uit 😉 Oke mijn wenkbrauwen zien er ook neit zo perfect uit ik vind dat het er wel wat natuurlijker uit mag zien, maar ik wilde dit gewoon heel graag met jullie delen en ik hoop dat jullie dat ook leuk vonden ♥

Producten die ik gebruikt heb :

Anastasia Beverly Hills Brow Definer “Dark Brown” – review

Freedom Eyeshadow “209 Nude” – review

Cargo Brow Kit “Medium” – review

Essence Stay Natural Concealer “04 Soft Honey” – review

Essence Merry Berry Highlighter “I Love My Golden Pumps” – review

Tools die ik gebruikt heb :

Primark Pincet

Essence Precise Eyeliner Brush

TodaysBeauty by Manon Tilstra Eyeliner Brush


– Hoe ziet jouw wenkbrauwroutine eruit?

With Love,

Tionne 💋

7 gedachtes over “Mijn Wenkbrauwroutine

Geef een reactie

