April Favourites

favp13.JPG

April is gister eigenlijk al afgelopen, maar toch wil ik heel graag mijn favorieten van die maand met jullie delen. Die favorieten bestaan onder andere uit sieraden, make-up en een heerlijk geurtje!

Ik begin gewoon gelijk met het eerste product wat ik deze maand heel vaak heb gebruikt..

favp2

Lipgloss! Ja.. ik merk dat ik in het najaar vaker een lipstick erbij pak en in de lente of in de zomer vaker lipgloss. Ik heb hier niet echt een reden voor, maar het is me nu wel opgevallen 😛 Deze lipgloss van Rimmel heb ik al een tijdje, maar ik heb ‘m deze maand weer in mijn stash gevonden en ben van plan de Oh My Gloss in 120 Non Stop Glamour vanaf nu weer vaker te dragen, want deze kleur past echt overal bij ♡

favp7

En als tweede heb ik gekozen voor een nagellakje van KIKO. Ik heb dit lakje ergens in maart gehaald, maar heb ‘m in april voor het eerst op gedaan. Niet een bepaald lentekleurtje, maar daar trek ik me niets van aan! 😉 Ik zou dit zelfs in de zomer ook wel kunnen dragen. Review komt gauw.

favp8

Van beauty stappen we over naar fashion. Ik heb het hier over de prachtige moon choker necklace die ik in april ontving van Charlie Amsterdam. Dit kettinkje laat je outfit er totaal anders uitzien op een positieve manier. Chokers zijn nu zeker in en het symbool van een maan vind ik ook altijd erg leuk staan. Kortom ; I love it!

favp4

Nu de parfum waar ik het over had. Een heerlijke bloemengeur die ook erg veel fruit bevat. Ik vind de flacon van dit Oilily geurtje heel erg schattig en vrolijk!

favp5

Ook heb ik de afgelopen maand versteld gestaan van dit product! Dit heet Wunderbrow en ik hoef je waarschijnlijk niet uit te leggen waar het voor bedoeld is 😉 Ik ben het product nog even beter aan het testen, maar een review kun je ook zeer snel verwachten!

favp9

Weer wat sieraden die ik vaak heb gedragen. Deze enorm leuke geometric ringen van de Primark! Ik vind ze zo leuk en chique staan (vooral met de Fashion Nails van Primark!).

favp3

Ten slotte nog een product wat bijne geen elk meisje kan missen ; Micellair water! Als je nog niet bekend bent met micellair water, koop het! Sommige zullen zich misschien af laten schrikken door de olie, maar dat is absoluut neit nodig want dit water is alles behalve vettig. Zeker een aanrader. Garnier SkinActive Micellair Reinigingswater.

 – – –

favp1

Dat waren ze dan alweer! Mijn april favorieten. Ik hoop dat je er net zoveel van hebt genoten als ik 🙂 Bedankt voor het lezen.. Ohja! Het is inmiddels al mei.. de maand waarin ik jarig ben! Dat belooft verrassingen 😉 Excited?

– Wat zijn jouw april favorieten?

With Love,

Tionne 💋

7 gedachtes over “April Favourites

  1. Pingback: KIKO Nailpolish 227 |

Geef een reactie

