KIKO Nailpolish 227

kikn3

Je hebt dit lakje misschien al voorbij zien komen in het vorige artikel bij mijn favorieten.. Want als het aan mij lag droeg ik het hele jaar door donkerrood, nude, wit en zwart op mijn nagels 😛 Vandaag wil ik deze prachtige donkere kleur nu voor jullie reviewen.

favp7

Ik kocht het lakje bij KIKO, dat is wel duidelijk. Altijd als ik een nieuwe nagellak koop vraag ik me altijd af of ik zo’n gelijkmatige kleur al heb. “Nee” is het antwoord dan die kan er altijd nog wel bij! Het flesje bevat 11ml.

Ik vind KIKO lakjes heel fijn. Het kwastje werkt gewoon erg fijn en de nagellak gaat lang mee.

kikn1

Ik begin natuurlijk me blote nagels. OMG wat zijn ze nog kort!

kikn2

Vervolgens breng ik een basecoat aan. Dit zorgt ervoor dat mijn nagels weer sterk worden en groeien èn dan “stained” de donkerrode lak ook niet op mijn natuurlijke nagels.

kikn3

Hier heb ik één laagje aangebracht. Hmm.. ik zie hier en daar nog wat plekjes waar de nagellak niet goed dekte, dus breng ik zo nog maar een tweede aan.

kikn4

Zo het tweede laagje is aangebracht en ik vind het wel goed zo!

Drogen gaat ook erg snel, en daarna lekker nagelriemolie insmeren!

kikn7

Ten slotte breng ik nog een keer dezelfde lak aan als in het begin. Dit is namelijk een basecoat en topcoat in één. Ja nu vind ik ze echt heel mooi!

kikn8kikn9

Conclusie. Ik vind het een erg fijn nagellakje met een prachtige kleur. Leuk voor in de winter en de herfst, maar als je wil kan dit altijd! Ik ben er erg tevreden over, je hebt alleen wel twee laagjes nodig voordat je echt de gehele kleur hebt. Verder is ‘ie top 😀

KIKO Nailpolish  €2,50

Bekijk HIER alle KIKO filialen in Nederland.

– Wat vind jij van KIKO nagellak?

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

