Nieuw : Nagellak met kipsmaak!

Ik als Beauty blogger wil niets liever dan 100 verschillende kleuren nagellak met verschillende finishes, glitters en noem het maar op. Maar wat er nu toch op de markt is gekomen gaat me misschien een tikkeltje te ver.. nagellak met kipsmaak?!

cn5

“KFC.. It’s finger licking good.” we kennen de reclame wel. Zo heet ook de nagellak lijn van KFC. KFC brengt namelijk twee kleuren (en smaken!) nagellak uit. Deze zullen komen in oranje en nude met de namen ; “Hot & Spicy” en “Original”.

cn3

Dit is echt het vreemdste idee wat ik ooit heb gezien of gehoord, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de kleuren er erg leuk uit vind zien en dat de flesjes er ook erg chique uit zien! Zo te zien zitten er ook spikkels in de nagellak.

cn4

Ik heb op verschillende sites gelezen dat deze nagellak nog maar vers zijn gelanceerd, en dat ze ook nog niet in Amerika of Europe te verkrijgen zijn. Wel al in Hong Kong, want daar komt het hele gekke idee vandaan!

Hmm.. ik ben zeer benieuwd naar de prijs van deze lakjes als ze over de hele wereld worden verkocht en of ze ook daadwerkelijk naar kip smaken. Toch is het echt nog steeds heel vreemd en zou ik het zelf misschien niet willen proberen.

– Zou jij Edible Nail Polish willen proberen? Wat vind jij hiervan?

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

