Naan Sieraden & Fashion Party! 4 mei

Gisteravond op woensdag 4 mei was er een superleuke sieraden & fashion party bij ons thuis.. Wat dit allemaal inhoud en wat ik heb gedaan lees je in het artikel! 😉

naan17

Laat ik eerst vertellen over Naan Sieraden & Fashion. Dit is een hartstikke leuke webshop beheerd door Nani waar je heel veel verschillende soorten Ibiza en Bohemian sieraden en kleding kunt kopen! Kijk eens op de webshop of volg Naan Sieraden & Fashion op social media :

naansieraden.nl

Facebook – Naan Sieraden & Fashion

Instagram – @naansieraden

– – –

Wij mochten een aantal mensen uitnodigen om ook op de party aanwezig te zijn en dat is zeker gelukt! Er waren ongeveer 20 vrouwen die veel hebben kunnen shoppen 😉

naan1naan2naan12

Verder mocht je gewoon zelf op je gemak rondkijken tussen alle mooie armbanden, kettingen, jasjes en blousejes.

Oehh.. een sneak peak van de trends die je deze zomer vast en zeker terug gaat zien! 😍

Ook zitten er veel zelfgemaakte en originele oorbellen en sieraden tussen.

naan4

Gotta love these statement necklaces!

Je ziet dat er veel kleuren, schelpjes en kraaltjes in de sieraden zijn verwerkt. Erg vrolijk en pretty voor deze zomer! ❤

naan13

Jaaa turquoise is dé kleur!

Uhm wie kan er geen genoeg krijgen van deze schattige clutches en heuptasjes? 🙂

naan8

Wauw. Wat ik nu allemaal al heb laten zien is nog niet alles! Ze verkoopt ook nog veel meer ibiza en boho strandlakens, poefjes, sjaals en nog véél meer kleding. Houd vooral de Facebook-pagina in de gaten voor de nieuwste trends en collecties ♡

Kijk deze Mandala Beach Towels nou.. 😍

– – –

S H O P L O G

Oke nu heb ik alles verteld over de party, maar nu ga ik je laten zien wat ik heb gescoord!

Ik begin bij een superleuke portemonnee! Ookwel te gebruiken als een clutch. In het voorvakje kun je je telefoon in opbergen en aan de zijkant zit een rits met aan de binnekant vakjes voor geld en pasjes. Hier ben ik echt enorm blij mee, want hij is super handig om mee te nemen en je hebt zo eigenlijk alle belangrijke dingen bij de hand! Deze portemonnee/clutch is verkrijgbaar in meerdere kleuren.

€12,95

. . .

naan19

Ook moet ik natuurlijk altijd wat van sieraden kopen als er sieraden zijn 😛 Ik koos voor dit supermooie simpele gouden kettinkje met een cow skull eraan. Het kettinkje is erg schattig en past in tegenstelling met de grote statement kettingen wel overal bij!

€9,95

. . .

En waauuuw! Wat vind ik dit blouseje leuk. Erg fijn en dun stof en perfect voor dit weer. Het detail met de touwtjes en het witte patroon vind ik erg mooi. Ik ben hier ook erg blij mee. Deze blouse was ook nog verkrijgbaar in bruin met roze details.

€10,00

– – –

Dat was het dan! Ik vond het echt heel leuk, bedankt voor de fijne avond! 🙂

naansieraden.nl

Facebook – Naan Sieraden & Fashion

Instagram – @naansieraden

naan13

– Wat is jouw favoriete item uit de foto’s in dit artikel? En hou je ook zo van de Ibiza en Bohemian stijl? 😍

With Love,

Tionne 💋

 

 

8 gedachtes over “Naan Sieraden & Fashion Party! 4 mei

  1. Was een supergezellige party met vele leuke spullen…ben blij met wat ik heb gekocht, of ja….ik had n bon van €50,- gewonnen via fb dus daar de aankopen mee kunnen doen….super top!! En mooie blog echt mooi verwoord xx

    Like

  2. Wat een mooie foto’s Tionne en leuke dingen wat je gekocht hebt..👍..En super mooi geschreven allemaal..Het was ook een hele gezellige avond geweest..

    Like

Geef een reactie

