Celeb Jewels Unboxing

Celeb Jewels zocht naar bloggers en daar sta ik meestal wel graag voor open! Zij kozen mij uit en verzonden een aantal items naar mij toe. In dit artikel laat ik jullie zien wat er allemaal in de envelop zat en test het ook πŸ˜‰ Veel leesplezier..

Celeb Jewels is een Nederlands sieradenbedrijf met een enorme keuze aan heel veel mooie, schitterende sieraden. Denk aan kettingen, ringen en armbanden.

ceje2ceje1

Ik ontving een hele mooie Layerd Necklace. De ketting die bestaat uit twee kettinkjes.. De kleine had een klein schattig driehoekje met een mini diamantje erin en de grote had een open driehoekje of ook wel een “V”. De ketting is goud en kan je outfit echt in een keer veel opvallender maken ookal zijn het zulke minimalistische kettinkjes. De ketting is niet verstelbaar, maar voor de meeste meiden is dit een prima maat. Ik vind dat layerd necklaces niet lang horen te zijn.

ceje3

Daarnaast ontving ik ook nog een heel leuk zakje met daarin een spray, een munt voor in een ketting en een Celeb Jewels doekje waar het logo op staat.

ceje4

Celeb Jewels is vooral bekend om zijn muntkettingen. Daarom heb ik ook een munt ontvangen die je kunt vastmaken in een ketting. Erg fashionable. Helaas heb ik niet zo’n soort ketting, maar meer redenen om er een te kopen! Op de ene kant van de munt staat een paard en aan de andere kant een klavertje vier. Een geluksmunt kun je het wel noemen πŸ™‚

ceje5

Er zat ook nog een soort verstuiver in waar Divine Sensation in zit. Divine Sensation is een spray voor op je handen, hals en gezicht. Deze spray fixeert je make-up en hydrateert je huid zodat je huid er ook frisser en gezonder uit zal zien. Divine Sensation is niet op dieren getest! πŸ˜€

ceje6

Dit is even belangrijk. Voordat je op je gezicht gaat spuiten moet je je ogen dichtdoen, want de spray mag niet in contact met je ogen komen. Als dat wel het geval is spoel het dan met water. Maar laten we niet van uitgaan dat dat gebeurt!

ceje7

Houd de flacon ongeveer 30 cm van je af en spray Divine Sensation dan op je gezicht. Ik heb het product getest en gemerkt dat ik in het begin mijn huid wel frisser vond, maar of het mijn make-up ook langer heeft laten zitten? Niet echt.. dus als fixing spray zou ik ‘m niet zo zeer aanraden.

– – –

Dit was dan mijn review! Ik hoop dat jullie een unboxing wel weer eens leuk vonden en bedankt voor het lezen πŸ˜‰ Ik wil Celeb Jewels ook heel erg bedanken voor dit leuke pakketje.

– Wat vind jij het leukste item uit deze unboxing?

With Love,

TionneΒ πŸ’‹

6 gedachtes over “Celeb Jewels Unboxing

Geef een reactie

