Wunderbrow Review

wun9

Wunderbrow. Klinkt dat niet goed? De naam zegt eigenlijk al genoeg, dit product zal een wonder verrichten aan je wenkbrauwen. Ik heb het product getest en daar vertel ik je alles over in dit artikel!

Ik kreeg het pakketje binnen en ik zag dat hij helemaal vanuit Engeland kwam!

wun10

Ik vind het al gelijk heel mooi als een product verpakt zit in een doosje. Dit heeft gewoon een mooie en goedverzorgde uitstraling

wun11

De vrouw van Wunderbrow met wie ik contact had, had een kijkje genomen op mijn blog en raadde mij aan om Black/Brown te testen. Ze dacht dat die kleur wel bij mij paste, dus die stuurde zij op.

wun10

Op het doosje staat alles beschreven in het Engels en in het Frans. Wat erg opvalt is dat ik vaak Wunderbrow en 2 op het doosje zie staan. Die “2” staat voor 2 minuten, hiermee willen ze zeggen dat je in slechts 2 minuten hele mooie wenkbrauwen kunt creëren. Ik ben benieuwd!

In het doosje zit niets meer dan een gebruiksaanwijzing, de tube en een wenkbrauwborsteltje.

In het boekje staat alles stap voor stap uitgelegd. Erg handig, maar het spreekt eigenlijk wel voor zich. Kam eerst je wenkbrauwen met het borsteltje, breng dan het product aan en kam vervolgens je wenkbrauwen nog eens door.

wun17

De tube lijkt meer op lipgloss. Zo ook het kwastje (de applicator) die eraan zit. Hmm.. valt dit fijn aan te brengen? Nee. I’ve tried en hij brengt zo erg slordig en dik aan, dus ik gebruik hier gewoon mijn eigen eyeliner kwastje van Essence voor. Ik ga even met het eyeliner kwastje over het product en met het eyeliner kwastje breng ik het dan bij mezelf aan.

wun1

#NoMakeup! 😛

wun3

Kam ze door.

wun4

Dit is dus wat ik bedoel. Ik gebruik veel liever een dun precies kwastje, in plaats van de grote applicator van Wunderbrow.

wun5

Vul dan gewoon je wenkbrauw in. Volg je lijn en dan komt het zeker goed. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het pigment van de Wunderbrow erg licht is. Niet goed dekkend, maar je kunt gewoon meerdere laagjes aanbrengen dat het toch nog steeds natuurlijk lijkt, maar ook goed dekkend.

wun2

Hier zie je de swatch van Black/Brown

Yay! Ik vind ze zo erg mooi. Op mijn artikel over mijn wenkbrauwroutine waren een aantal reacties over dat ze te onnatuurlijk zijn. En nu ik het weer bekijk vind ik dat ook! Nu gebruik ik veel liever Wunderbrow, dat ziet er toch wel veel beter uit toch? 😍

– – –

Dit was dan mijn review van de Wunderbrow. Ik ben er echt meer dan blij mee! Dit product werkt gewoon zo goed het blijft echt de hele dag zitten. NO MATTER WHAT! Stel het regent, je gaat zwemmen, je zweet ; je wenkbrauwen blijven serieus goed op zijn plek en de kleur blijft ook echt heel mooi. Ze beloven ook dat je dit in 2 minuten hebt gedaan, oke dat is dan niet waar of het ligt gewoon aan mij? Zolang je maar oefent 😉 En het allerbelangrijkste ; het ziet er zeker wel natuurlijk uit.

wun12

Volg Wunderbrow ook op Social Media!

Op de site van Wunderbrow kun je het product bestellen. Hij is verkrijgbaar in ; Zwart/Bruin (deze heb ik ook), Blond, Brunette en Kastanjebruin.

Wunderbrow  £19,95 -> €25,-

– Wat vinden jullie van Wunderbrow?

With Love,

Tionne 💋

5 gedachtes over “Wunderbrow Review

    • Ja dankjewel! Ik ga nu met Wunderbrow door het leven ;P Het is een wenkbrauwgel die je er gewoon op laat. Later zal het wat harder (net als haarlak) aanvoelen, dan is het bestand tegen de regen, het zwemmen en zweten! xx

      Like

  1. Pingback: Everyday Make-up Routine |

  2. Pingback: 4th July Inspired Make-Up Look |

  3. Pingback: Al Die Tijd Verkeerd Gebruikt?! – Wunderbrow Update |

Geef een reactie

