Pastel Perfect! – Witte Eyeliner?!

Het thema van de Beautygloss Party waar ik vandaag aanwezig ben is : Pastel Perfect. Ik houd echt enorm van pastelkleurtjes, omdat ze zo lief en zacht uitstralen. En daarom wil ik jullie mijn Pastel look laten zien.

pas1

Ik kocht laatst bij de Kruidvat twee hele leuke eyeliners uit de nieuwe Trend Edition van Essence. Het waren twee pastel eyeliners in de kleuren 01 Happy First Day Of Spring en 02 Let’s The Spring Begin. Ik had nooit gedacht dat ik dit echt zou opdoen. Maar laten we eerst kijken of deze wel fijn zijn!

pas3

Dit zijn de twee swatches. Nou ik vind dat ze redelijk wat pigment hebben, vooral de witte! Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken op mijn oogleden.

pas6

01 Happy First Day Of Spring

Ah mooi! Op mijn ooglid geeft de paarse eyeliner wel prima dekking. Hier ben ik erg blij mee. Ik zou de eyeliner niet met een drukke oogschaduw combineren, maar met een nude kleur pakt hij zeker mooi uit 🙂

pas7

02 Let’s The Spring Begin

Hmm.. jammer dat hij op mijn ooglid dan wat minder gepigmenteerd en mooi dekt. Ik kan er wel een lijn mee trekken maar, de dekking is echt minimaal. I am so confused! 😦 Op mijn hand is hij dan wel weer goed.

Dit was dan de review van pastel eyeliners. Ik vind dat de paarse wel erg leuk is, en de moeite waard maar ik vind het alleen jammer dat de witte eyeliner wat minder uitpakte. Ik zou een gekleurde eyeliner niet dagelijks gebruiken, maar voor een keer is het wel grappig 😉

– – –

BEAUTYGLOSS PARTY LOOK

pas15

pas14

ketting – Primark

top – Coolcat

. . .

Ik hoop dat je dit weer een leuk artikel vond! Bedankt voor het lezen.

– Wat vind jij van gekleurde eyeliners?

With Love,

Tionne 💋

 

2 gedachtes over “Pastel Perfect! – Witte Eyeliner?!

Geef een reactie

