Miss Sporty Insta Glow Bronzer – 002 Sunny Brunette

igb1

Een prachtig budgetproduct. Die moet gereviewd worden, toch? In dit artikel review ik de nieuwe Insta Glow bronzer van het budgetmerk Miss Sporty. De bronzer ziet er wel mooi uit, maar geeft hij ook het pigment dat ik verwacht? 😍

igb3

Toen ik deze bronzer in de Etos zag liggen was eigenlijk al gelijk verkocht! De verpakking en het patroontje vond ik al gelijk heel erg mooi en moest ‘m maar gelijk meenemen..

igb4

Er waren in totaal twee kleuren Insta Glow blushes en twee Insta Glow bronzers. Ik koos voor 002 Sunny Brunette.

 

Omdat de bronzer enorm veel shimmer bevat is dit niet heel erg geschikt om te shapen. Gebruik dit wel bijvoorbeeld op de plekken waar je normaal je highlighter en blush aanbrengt.

Swatch zonder flits en met flits

igb9

Ik vind dat bronzer echt prachtig is! Zeker een aanrader en naast een mooie shine geeft hij toch wel vorm aan je gezicht wanneer je het goed aanbrengt.

igb2

Kortom ik ben super blij met mijn nieuwe bronzer. Dit is zeker een goede toevoeging aan mijn stash. Het product geeft een prachtige glow, heeft een mooi 3D patroon, genoeg pigment en zal echt iedereen perfect staan. Aanrader voor in de zomer!

Miss Sporty Insta Glow Bronzer  €3,99 (te koop bij Etos)

– Wat vind jij van deze prachtige bronzer?

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “Miss Sporty Insta Glow Bronzer – 002 Sunny Brunette

Geef een reactie

